اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ساخت همزمان ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور/ کلنگ‌زنی ۴ هزار واحد در کرمان

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۴ هزار واحد مسکن ملی در کرمان گفت: امروز شاهد فعالیت حدود 500 هزار واحد مسکن ملی در سطح کشور هستیم.

ساخت همزمان ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور/ کلنگ‌زنی ۴ هزار واحد در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کلنگ‌زنی ۴ هزار واحد مسکن اقدام ملی در کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز انجام شد، برای احداث این واحدها، زمین ۶۴ هکتاری واقع در بزرگراه آیت الله خامنه‌ای شهر کرمان متعلق به ستاد فرمان امام و طی تفاهم نامه‌ای در راستای همکاری این ستاد با وزارت راه در قالب طرح اقدام ملی مسکن جهت تامین مسکن اقشار کم‌درآمد در نظر گرفته شده است. 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این طرح اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن یک پیام واضح و روشن دارد و آن هم این است که ما برای خانه دار شدن مردم، وفق وظایف قانونی خودمان سیاست‌هایی را تنظیم کردیم به طوری که جریان تولید مسکن به یک جریان پایدار تبدیل شود و اطمینان حاصل شود که مردمی که فاقد مسکن هستند بتوانند در یک بازه زمانی مشخص با توجه به استطاعت مالی خودشان صاحب خانه شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه، در این طرح بیش از یکسال زمان صرف شد تا ما بتوانیم زمین مناسب، طرح‌ها و... را آماده کنیم و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم، اضافه کرد: در ادامه برنامه‌هایمان، صلاحات لازم در آیین‌نامه‌های دولت را انجام و سازماندهی و فراخوان دادیم و از همه ظرفیت‌های لازم که می‌توانستند نقش ایفا کنند دعوت شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز شاهد فعالیت حدود ۵۰۰ هزار مسکن ملی در سطح کشور هستیم که ان‌شاءالله با این پروژه شهر کرمان ما بتوانیم عقب‌ماندگی را برای شهر کرمان جبران کنیم و با همت مسئولان، مسئله آب هم حل شود و ما بتوانیم واحد‌های بیشتری را شروع کنیم و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

اسلامی تاکید کرد: مردمی که عضو پروژه هستند منابع مالی خود را سریع واریز کنند تا پروژه در زمان‌بندی به ثمر برسد.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی و جانشین پلیس راهور کشور از ساختمان قرارگاه پلیس راه شمال استان بهره‌برداری شد.

سیدعیلخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان کرمان در ادامه این برنامه به بهره برداری از ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومانی در مجموعه راهداری شمال کرمان و در در دهه فجر امسال اشاره کرد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول