اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

جزئیات پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

جزئیات پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۳۰ خرداد تا روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ فعال می‌شود.

بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می‌شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌های مورد علاقه خود در «سامانه ثبت نام و انتخاب رشته» اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته» همزمان با شروع ثبت‌نام در ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. آزمون آن دسته از رشته‌های کاردانی نظام جدید که پذیرش در آنها به شیوه «با آزمون» است در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

فهرست مجموعه‌های ثبت نامی با ذکر مشخصه «شیوه پذیرش» و «دیپلم‌های مجاز به تحصیل در هر رشته گرایش» و منابع و ضرایب دروس ۵ مجموعه ثبت‌نامی پذیرش با آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول