اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای سد آبریز ؛ نسخه شفابخش دردهای کهگیلویه

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: اجرای سد آبریز راه نجات این شهرستان است.

اجرای سد آبریز ؛ نسخه شفابخش دردهای کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در  آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان با اشاره به اینکه به برکت انقلاب رنگ شکوفایی و امید هر روز در جامعه پررنگ‌تر می‌شود، اظهار داشت: مسؤولان فرصت خدمت به مردم را نعمت الهی بدانند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه خطاب به مسؤولان تصریح کرد: خداوند به شما توفیق داد در این نظام شیعی مسؤول باشید قدر این مسؤولیت را بدانید.

وی دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی را بی‌نظیر خواند و گفت: پیشرفت‌های فراوان باعث شده دشمن به باور توانمندی ایران برسد و با تکریم درباره ما صحبت کند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه دهه فجر دهه شکوفایی نظام اسلامی است، افزود: مردم توقع دارند مسؤولان برنامه‌ریزی و خلاقیت برای پیشرفت و توسعه بیشتر به خرج دهند.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را رنج دیده از دوران پهلوی دانست و گفت: هر خدمتی در این استان صورت گرفته صفر تا صد متعلق به انقلاب اسلامی است مسؤولان باید اینها را بگویند اما مایه تأسف و تأثر است زبان آنها از بیان دستاوردها الکن است.

وحدانی‌فر ادامه داد: به مسؤولان توصیه می‌کنم کتاب «صعود چهل ساله» را بخوانند تا بدانند کجا بودیم و به برکت نظام به کجا رسیدیم.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه اولویت نخست برای توسعه این شهرستان را احداث سدها دانست و گفت: سد آبریز می‌تواند دشت‌های تشنه کلاچو و زمین‌های اطراف را آبیاری و زمینه رونق کشاورزی را فراهم کند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: اگر به فکر نجات کهگیلویه هستید این سد را عملیاتی کنید.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول