اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروابط عمومی سابق پرسپولیس: چرا مدیریت قبلی بابت استوکس به فیفا شکایت نکرد؟/ انتشار قرارداد حقایق را مشخص کرد

مدیرروابط عمومی اسبق باشگاه پرسپولیس نسبت به انتشار قرارداد استوکس واکنش نشان داد.

مدیرروابط عمومی سابق پرسپولیس: چرا مدیریت قبلی بابت استوکس به فیفا شکایت نکرد؟/ انتشار قرارداد حقایق را مشخص کرد

حسین قدوسی در خصوص انتشار قرارداد استوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: قرارداد استوکس منتشر شده و ذکر برخی نکات ضروری هست. اولا که رسانه ها به انتشار اسناد علاقه مند هستند و باشگاه ها خودشان باید مراقب باشند که چرا این اتفاق ها رخ می دهد حتی اخبار به کانال های تلگرامی هم داده می شود. در ثانی حالا که قرارداد منتشر شده مروری به آن کنیم.

وی افزود: در بندهای قراراداد آمده اگر در مدت قرارداد شرایط غیرقابل پیش بینی موجب اختلال  در روند عمومی جامعه شود (مثل کرونا که بهانه استوکس بوده)قرارداد باطل نمی شود. همچنین 3 هزار دلار کسر از مطالبات در صورت غیبت در تمرین و ۵۰ هزار دلار کسر از مطالبات بازیکن در صورت غیبت در بازی رسمی و حق فسخ یکطرفه و دریافت غرامت برای باشگاه در صورت غیبت غیرموجه بازیکن در بیش از ۱۰ جلسه تمرین. با این مفاد استوکس بلاشک محکوم است اما وقتی باشگاه خرداد ماه در زمان مدیریت قبل از سمیعی رسما قرارداد را فسخ و ضمن اعلام رسانه ای و ابلاغ ‌آن به استوکس(طبق اعلام در سایت باشگاه)حتی یک نامه هم به فیفا نمی زند مشخص است که استوکس محکوم هم نمی شود و به تیمی دیگر می رود. هر چند او بلافاصله پس از این نامه باشگاه پرسپولیس، با تیمی اسکاتلندی قرارداد بست اما زود قرارداد توافقی فسخ شد.

مدیرروابط عمومی اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در کدام قرارداد چنین بندهایی دیده شده؟البته اگر این بندها هم نبود استوکس با پیگیری باشگاه به واسطه غیبت در تمرینات و تخلفات می توانست محکوم شود اما با این بندها دیگر همه چیز مشخص است. حال امیدواریم مدیریت کنونی مکاتبه با فیفا و شکایت را در دستور کار قرار دهد و باید دقیق بررسی شود دلیل عدم شکایت و تماشا کردن این تخلفات بازیکن توسط مدیر قبلی چه بوده؟البته که خیلی نیازی به گفتن نیست چرا به فیفا شکایت نشده اما  امروز انتشار قرارداد بیانگر بسیاری از حقایق است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول