اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیانیه جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی به مناسبت ۲۲ بهمن

علمای اهل سنت خراسان شمالی طی بیانیه ای به مناسبت ۲۲ بهمن اعلام کردند: برداران اهل سنت بعد از انقلاب به آزادی های دینی و مذهبی و برکات زیادی رسیدند و هرگز دست حمایت قاطع از پدرعزیزشان امام خامنه ای برنخواهند داشت.

بیانیه جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علمای اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه‌ای ضمن تبریک ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اظهار کردند: جبهه دشمنان مستکبر انقلاب اسلامی‌ که آمریکای تروریست‌پرور و رژیم منحوس اسرائیل در رأس آنان می‌باشد، بیش از چهار دهه است که از تمامی ترفندها و توطئه‌ها برای انهدام این نظام مقدس استفاده می‌نمایند، ولی به حول قوه الهی و مدیریت بی‌نظیر امام خامنه‌ای و وحدت ملت این کشور دشمنان هرلحظه طعم تلخ شکست را می‌چشند و دیگر امید و توانی برای مقابله با نظام مقدس جهانی جمهوری اسلامی ندارند.

در ادامه بیانیه مذبور آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با وحدت کلمه، تعامل و یکپارچگی و ظلم‌ستیزی سرمشق و الگو و زمینه‌ساز هوشیاری و بیداری ملت‌های مظلوم و تحت استکبار جهانی را فراهم نمود.

در این بیانیه تصریح‌شده است: باگذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و غیرقابل‌انکار کشور در زمینه‌های خدمات‌رسانی علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... بوده‌ایم و این دستاوردها خاری بر چشم دشمنان یاوه‌گو است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: بر همگان روشن است که تلاش‌های استکبار جهانی و جیره‌خوارانش در سیاه نمایی اسلام با پدیدآوران گروهک‌های تکفیری و تروریستی توسط سردار محبوب قلب‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در این سال‌های گذشته نقشه بر آب شد و کشوری که قبل از سال ۵۷، آمریکا برایش تعیین تکلیف می‌نمود، به برکت انقلاب امام خمینی، خون پاک شهدا و وجود پربرکت مقام معظم رهبری تبدیل به پرنفوذترین و قدرتمندترین کشور در جهان شده است. این ایران است که دیگر برای استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار تعیین تکلیف می‌کند و این از افتخارات و برکات انقلاب حضرت امام(ره) همین بس است.

علمای شاخص اهل سنت استان افزوده‌اند: هرچند راهپیمایی امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا به‌صورت خودرویی برگزار می‌شود و همانند سال‌های گذشته نمی‌توانیم در تجمعات گسترده شرکت کنیم، اما این را به دشمنان قسم‌خورده قاطعانه اعلام می‌کنیم که تحت هر شرایطی دست از شعارهای کوبنده خود علیه جبهه استکبار بر نخواهیم داشت و در نمازها و در دعاهایمان، نابودی سران کفر و ظلم و علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را همیشه آرزو خواهیم نمود فلذا ملت عزیز ایران نیز باید این را در نظر داشته باشند که حفظ و نگهداری و استمرار انقلاب اسلامی و مقابله با دشمن، خصوصاً در شرایط تحریم‌ها و جنگ اقتصادی و محدودیت‌های کرونایی نیاز به هوشیاری، مقاومت، تلاش و همت بیشتر همه اقشار مردم و مسئولین جامعه را دارد.

در پایان بیانیه مذکور تصریح‌شده است: جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به‌ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده به دشمنان این نظام قاطعانه اعلام می‌نمایند، برداران اهل سنت بعد از انقلاب به آزادی‌های دینی و مذهبی و برکات زیادی رسیدند و هرگز دست حمایت قاطع از پدر عزیزشان امام خامنه‌ای بر نخواهند داشت و هیچ ترسی از دشمنان و مستکبرین نداشته و ندارند و همان‌گونه که بعد از پیروزی انقلاب باوجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها قاطعانه و مقتدرانه درصحنه ایستادند، بعدازاین نیز در حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول