اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جمالی: تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان نتوانست خلاء در خدمات رسانی ایجاد کند

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما شدیدترین فشارها را داشتیم اما افتخار این را داریم که این دولت به عنوان دولت نظام حاکمیت اسلام تحت شدیدترین فشارها اما مسئله افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی ها و خدمات رسانی ها تعطیل نشد.

جمالی:  تحریم و فشارهای  اقتصادی  دشمنان نتوانست خلاء در خدمات رسانی  ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، احد جمالی در آیین افتتاح پروژه‌های گچساران   با اشاره به سالگرد چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلابی که فرمول‌های جامعه شناسی و انقلاب شناسی را به هم زد .

 وی ادامه داد: ما افتخار این را داشتیم جز جوانان دوران انقلاب بودیم و زمان پیروزی انقلاب من 21 ساله بودم و سرپر شور و شری داشتیم.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما در 10روزه انقلاب فجر 57 این افتخار را داشتیم که با پسر عمویم شهید حجت اله آذر پیکان  که فرمانده لشکر 33 المهدی بود  به تهران رفتیم  و در آنجا حضور یافتیم.

 جمالی ابراز کرد: اکنون که فکر می‌کنم و چهل و دو سال از این انقلاب گذشته گویی که در یک رویایی بودیم.

وی با بیان اینکه این ایام مصادف شده با ایام ولادت حضرت فاطمه الکبری (س) گفت:  در راستای مسائل  انقلاب افتخار ما این است که سرنوشت  ما به سرنوشت نظام گره خورده است.

جمالی عنوان کرد: افتخار این را داریم که با شهدا  دوست  بودیم و امیدوارم که این آبرو را  داشته باشیم که در روز قیامت در پیشگاه خداوند متعال  و در برابر  پیامبر  و شهدا  که بزرگترین حق را بر گردن ما داشتند و دارند بتوانیم در چهره آنها نگاه کنیم.

 

وی  با اشاره به افتتاح  مجتمع خدماتی و رفاهی در گچساران و تقدیر و تشکر از مسوولان  مربوطه و سرمایه گذار   اذعان کرد:  ما فراموش نخواهیم کرد که قطعه گچساران - بهبهان یک باند بود اما اکنون به یمن  پیروزی انقلاب  و دوران فرهیختگی و بالندگی انقلاب ما شاهد و ناظر هستیم که این مسیر دو بانده شده  و محور جز بهترین محورهای کشور است و خدماتی که در این دولت ارائه شد بینظیر است.

جمالی ادامه داد:  قدردارن کلیه آنانی که خدمت کردند و قدم گذاشتند و قلم زدند و بیان کردند هستیم و خوشا به سعادت آنانی که بردند و امیدوارم ماهایی که مانده ایم امانت داران خوبی در راستای این عزیزان باشیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:  با توجه به اینکه ما تحت فشار بی امان استکبار جهانی  بودیم فشاری که به خصوص در این سالهای اخیر با حاکمیت ترامپ ملعون  به عنوان مدیر ارشد اجرایی آمریکا فشارش  مضاعف کرد و پیش بینی  می کرد این انقلاب  و مردم  ایران چهلمین سالگرد پیروزی  را در راستای  دهه فجر نداشته باشند اما خیال باطل بود.

وی اذعان کرد:  ما شدیدترین فشارها را داشتیم  اما  افتخار این را داریم که این دولت  به عنوان دولت  نظام حاکمیت اسلام  تحت شدیدترین فشارها  اما مسئله افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی ها  و خدمات رسانی ها تعطیل نشد.

 جمالی خاطرنشان کرد: ارزوی موفقیت برای تمامی مسوولان در هر پست و مقامی  و جایگاهی داریم .

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  با توجه به همه مسائلی  که در استان رخ داد و همه محدودیت هایی که بوده  با تلاش هایی  که استاندار  و مدیران انجام داده  اعتبارات استان 56درصد افزایش یافته است و پیشرفت پروژه ها در استان به خوبی طی می شود.

 

 وی  با بیان اینکه صادرات نفت در چهار ماه اخیر حداقلی بود، افزود: مجموعه شرکت نفت و گاز گچساران که 20درصد از نفت کشور را تولید می کند  صادرات نفت به 30 هزار بشکه در روز نبود که اکنون خوشبختانه این میزان صادرات به 300 هزار بشکه در روز رسیده است.

 

 جمالی خاطرنشان کرد: در دی ماه  رکورد صادرات نفت را زدیم و اکنون  فضا بحمد الله به هیمنه و هیبت خون شهیدان وروح  بلند امام راحل و اقتدار امام گونه  مقام معظم رهبری که به این  نتیجه رسیدیم که راهی به جز تعامل عقلانی نسبت به مردم نیست و این چیزی نیست جر اتحاد و همدلی مردم.

انتهای پیام/82031


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول