اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رزمایش همدلانه‌ای دیگر در جوار خلیج فارس/ توزیع۵۰۰ جهیزیه و ۱۵ هزار بسته معیشتی در هرمزگان

در مراسم باشکوهی در ساحل بندرعباس، ۵۰۰ سری جهیزیه با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به زوج‌های محروم هرمزگانی اهدا شد.

رزمایش همدلانه‌ای دیگر در جوار خلیج فارس/ توزیع۵۰۰ جهیزیه و ۱۵ هزار بسته معیشتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با حضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، سردار حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب، همتی استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد.

به گفته سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، از زمان ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا و رهبر معظم انقلاب از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، ۴۰۵هزار بسته معیشتی در استان با حمایت نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی و به محوریت نماینده ولی فقیه در استان و با مساعدت استاندار هرمزگان تهیه و توزیع شده است.

 

به گفته وی، امروز و در آستانه 22بهمن، علاوه بر اهدا 500سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند، همزمان تعداد 15هزار بسته بهداشتی و 100هزار ماسک نیز میان محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: تاکنون و در مناسبت‌های مختلف، هزاران سبد کالا، بسته‌های لوازم التحریر، البسه دانش آموزان و اقلام بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی همچنین به نقش ویژه بسیجیان سپاه امام سجاد (ع) در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: این همکاری نزدیک و همدلانه در کنار رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم موجب کاهش چشمگیر موارد ابتلا و فوتی در استان هرمزگان شد.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول