اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۱۶/شهید محمد خویشوند: حفظ حجاب ادامه راه شهداست

شهید محمد خویشوند در وصیت‌نامه خود آورده: خواهران صبر و استقامت داشته باشید و در حفظ حجاب خود که همان ادامه راه شهداست مقاومت کنید.

۲۰۱۶/شهید محمد خویشوند: حفظ حجاب ادامه راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد خویشوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و صلوات خداوند و ملائکه بر روان مقدس و پاک حضرت محمد مصطفی(ص) و خاندان پاک و شریفش که انسان‌ها را از شرک و بت پرستی و تاریکی نجات داد و به سوی توحید و یکتاپرستی راهنمایی کرد.

سلام بر منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خمینی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی که ملتی را از زیر بار ظلم و ستم نجات بخشید.

خداوند بزرگ قرآن را برای راهنمایی همه انسان‌ها بر پیامبر گرامی اسلام نازل کرد تا حق را از باطل جدا کرده و راه را از چاه تشخیص دهند تا بر منزل رستگاری نائل آیند و دین و محبت و نعمت خود را نسبت به ولایت امام علی(ع) و فرزندانش تکامل و اتمام بخشند؛ دینی که با نثار خون پاک شهیدان خصوصا خون پاک حضرت حسین بن علی (ع) آبیاری و به ثمر رسید.

پدر و مادر عزیزم امروز هم مانند زمان حسین (ع) که فرمود: "هل من ناصر ینصرونی" است که مردی از سلاله آن امام شهید به نام خمینی ندای یاری سر داده و همه ما وظیفه داریم به ندای او پاسخ دهیم و من هم وظیفه خود دیدم که با رضایت شما پدر و مادر عزیزم در کنار این عزیزان رزمنده با نثار خون خود پرچم توحید را برافراشته نگهدارم.

از شما پدر و مادر عزیز انتظار دارم برادرانم را به جهاد بر نفس خود و خواهران را به صبر و استقامت و حفظ حجاب که همان ادامه راه شهیدان است راهنمایی کنید و مرا از دعای خیر خودتان فراموش نکنید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول