اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیانیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سپاه ولیعصر عج خوزستان در ِآستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر نمود.

بیانیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر نمود:

بار دیگر شمیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی به مشام می‌رسد و تمامی ملت انقلابی و غیور جمهوری اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.

طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی غنیمت برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت مجاهد و انقلابی ایران اسلامی و مبارزات امت آزادی خواه و حق طلب در برابر حاکمیت زور و مستعمره شیطان بزرگ است.

درخت  تنومند انقلاب اسلامی که ریشه در خاک پاک اسلام ناب محمدی دوانده و خون پاک شهدای والا مقام و با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروزه در برابر طوفان‌های دشمنان و کینه توزان انقلاب و اسلام، با صلابت‌تر از گذشته قد علم کرده و سایه خود را بر سر امت واحده اسلامی در اقصی نقاط جهان گسترانده است.

باگذشت زمان و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در زمینه‌های گوناگون و خودکفایی و استقلال از دخالت مستکبران خارجی، با دستاوردهای بسیار خوبی در طول این 42 سال امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج  اهداف شوم دشمنان خارجی و داخلی و وابستگان به قدرت طلب‌های جهان قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان داران عرصه‌های انقلاب اسلامی همچون سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده و همچنین تحریم‌های اقتصادی اقدامات خصمانه ی دشمن دیرینه علیه مکتب اسلام ناب محمدی است، غافل از اینکه به گفته معمار انقلاب اسلامی: «مارا بکشید، زنده‌تر می‌شویم» امید است با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» با اطاعت از پیشوای حکیم و عالم امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با گرایش بیشتر به توان قدرت داخلی، و امید به ظهور و تجلی یگانه منجی عالم بشریت سایه درخت انقلاب اسلامی عالم گیر شود. 

سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(قدس سره) و با پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران در حهت به ثمر نشاندن و رشد پیشرفت انقلاب اسلامی و خون شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد و با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت مقابله با ویروس کرونا برنامه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بصورت رژه کمک‌های مومنانه به افراد مستضعف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول