اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روایت روستای محرومی که ۳۰ مدال‌آور تکواندو دارد

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر از ۳۰ نفر از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش تکواندو در روستای دزج دهاقان تجلیل به عمل آمد.

روایت روستای محرومی که ۳۰ مدال‌آور تکواندو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سید علی سجادی عصر امروز در آیین تجلیل از تکواندوکاران روستای دزج با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر از متولیان برگزاری کلاس‌های ورزشی در روستای دزج  اظهار داشت: تعداد زیادی از تکواندوکاران روستای دزج در سال‌های گذشته در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تأکید ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش کردن افزود: ورزش در میان جوانان جایگاه مناسبی را ندارد و باید همه ما در جهت ترویج و تشویق جوانان به ورزش به صورت جد وارد عمل شویم، ورزش‌های رزمی علاوه بر حفظ سلامتی، ادب و احترام را در فرد افزایش می‌دهد.

وی خطاب به بخشدار مرکزی و مسؤولان روستا گفت: نیاز  است حمایت ویژه از ورزشکاران این روستا انجام شود و انتظارات‌شان از جمله وسایل تمرین و سرویس ایاب و ذهاب برای شرکت در مسابقات تأمین شود تا سایر افراد نیز برای شرکت در این کلاس‌ها تشویق شوند.

سالن ورزشی یکی از نیازهای بسیار مهم روستای دزج است

سجادی با بیان این‌که سالن ورزشی یکی از نیازهای بسیار مهم روستای دزج است، بیان کرد: با پیگیری مسؤولان روستا و بخشداری مرکزی سالن ورزشی روستا در حال احداث است و تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

فرماندار دهاقان با بیان این‌که در دهاقان در راستای احیای بازی‌های بومی و محلی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، گفت:  با تلاش اداره تربیت بدنی و مسؤول ورزش‌های بومی و محلی شهرستان، همه روستاها از امکانات حداقلی برای رفع نیازهای ورزشکاران برخوردار هستند.

وی همت والای نوجوانان روستای دزج در راه اندازی و تداوم کلاس تکواندو را عامل موفقیت و کسب افتخارات مختلف دانست و بیان: با توجه به این‌که بیش از ۱۰ نفر از تکواندوکاران این روستا به کمربند مشکی ارتقا یافته‌اند و این نماد بسیار خوبی برای این روستا است، باید موضوع مربی‌پروری نیز در میان ورزشکاران این روستا دنبال شود و همه دست‌اندرکاران حمایت‌های لازم را انجام دهند.

سجادی با بیان این‌که در هر منطقه‌ای اگر یک ورزشکار نامی تربیت شود، کفایت می‌کند، افزود: در این روستا تعداد زیادی ورزشکار با وجود کمبود امکانات تربیت شده‌اند و امیدوار هستیم با حمایت خانواده‌ها موضوع ورزش رشد بیشتری داشته باشد.

کسب ۳۰ مدال طلا، نقره و برنز توسط تکواندوکاران خواهر روستای دزج

حسین رستمی، مدیر خانه ورزش شهدای روستای دزج نیز در این آیین بیان کرد: ورزش روند بیماری‌ها را کند می‌کند و عمر را افزایش می‌دهد، بر این اساس اگر ما می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و افسردگی در جامعه کاهش پیدا کند، باید به سمت و سوی ورزش برویم.

وی با بیان این‌که هر چه افراد جامعه ورزش دوست‌تر باشند، سلامت آن جامعه بالاتر است و به دنبال آن رشد و توسعه آن جامعه نیز بالاتر می‌رود، گفت: کسب ۳۰ مدال طلا، نقره و برنز توسط تکواندوکاران خواهر روستای دزج، حاصل تلاش و زحمات چهار ساله ورزشکاران و ورزش دوستان این روستا بوده است که با وجود مشکلات زیرساختی و اقتصادی در این کلاس شرکت کردند.

 رستمی بیان کرد: در خصوص فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی نیز دهیاری و شورای اسلامی روستا اقداماتی را انجام داده‌اند، امید است هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری سالن ورزشی روستا باشیم.

به گزارش فارس، در این همایش تکواندوکاران خواهر روستای دزج که تنها کلاس تکواندو فعال در شهرستان هستند، حرکات ورزشی خود را به نمایش گذاشتند و در پایان از ۳۰ نفر از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش تکواندو در این روستا که در چهار سال اخیر عناوین مختلف در شهرستان و استان کسب کردند، تجلیل به عمل آمد. این مراسم با حضور فرماندار، بخشدار، رئیس اداره ورزش و جوانان  در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) دزج برگزار شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول