اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در حوزهٔ دستاوردهای هسته‌ای به قله خواهیم رسید/ با فشار تسلیم دشمن نمی‌شویم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: طولی نخواهد نکشید که در حوزهٔ دستاوردهای علمی و هسته‌ای به قله خواهیم رسید و تحقق آن در بستر توجه به دین، وحدت و انسجام امکان‌پذیر است.

در حوزهٔ دستاوردهای هسته‌ای به قله خواهیم رسید/ با فشار تسلیم دشمن نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای که در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد، گفت: افتخار می‌کنیم که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از طی فراز و نشیب‌های طولانی، هم‌چنان رو به جلو در حرکت هستیم.

صالحی اظهار کرد: امام خمینی(ره) با بیانات ارزشمند خود مردم ایران و جهان را بیدار کرد و انقلاب اسلامی نیز فسلفهٔ زندگی را بر جهانیان عرضه نمود و توجه مردم را به‌سوی دین جلب کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رمز انقلاب اسلامی، پیوند با کلمهٔ الله بود و به همین دلیل، علی‌رغم توطئه‌ها و محدودیت‌های فراوانی که در این مدت علیه کشور وجود داشته است، تاکنون موفق شده‌ایم در امور مختلف به موفقیت‌های عظیمی دست یابیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه عنوان کرد: امروز فناوری هسته‌ای در چنگ ما قرار دارد و کشورهای دیگر نیز در حوزهٔ سانتریفیوژها فعالیت می‌کنند، اما ما موفق شده‌ایم به دانش تولید آن دست پیدا کنیم.

صالحی اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی در نقطه‌ای قرار دارد که علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های فراوان به دستاوردهای بسیاری دست یافته است و موفق شده‌ایم نفت مورد نیاز 85 میلیون نفر را تأمین کرده و بیش از 100 میلیون تن مواد غذایی تولید کنیم و همین امور موجب ایستادگی ما در مقابل دشمن شده است.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌چنین امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مفتخریم اعلام کنیم 300 هزار کیلومتر لوله‌کشی گاز در کشور در طی این 42 سال انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: تمامی پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در این مدت، به‌صورت خودجوش و مردمی بوده است و از ظرفیت‌های مردم و علی‌الخصوص جوانان این مرز و بوم در حوزه‌های گوناگون بهره‌مند بوده و هستیم و هرگز با فشارهای دشمنان، تسلیم خواسته‌های آنان نخواهیم شد.

این مسؤول تصریح کرد: اکنون در نقطه‌ای قرار داریم که انقلاب اسلامی با طی دورهٔ برانگیختگی، در مسیر بالندگی قرار دارد و لازم است ضمن تزریق امید به جامعه، تلاش کنیم طبق فرمایش مقام معظم رهبری به‌سوی قله حرکت کنیم.

وی ابراز کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی بر همگان آشکار است و دشمن چه بخواهد و چه نخواهد، باید بداند که آیندهٔ جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان است، زیرا این یک وعدهٔ الهی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان تأکید کرد: طولی نخواهد نکشید که در حوزهٔ دستاوردهای علمی و هسته‌ای به قله خواهیم رسید  و تحقق آن در بستر توجه به دین، وحدت و انسجام امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول