اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قصه طولانی حضور مربیان روی نیمکت ذوب‌آهن/ بعد از رضایی کدام مربی خطر می‌کند؟

در ۲ فصل اخیر ۵ سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نشسته‌اند و مدیران باشگاه در حال انتخاب ششمین سرمربی خود هستند.

قصه طولانی حضور مربیان روی نیمکت ذوب‌آهن/ بعد از رضایی کدام مربی خطر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل گذشته و بعد از کسب نتایج ناامیدکننده از سوی تیم فوتبال ذوب‌آهن، هیأت مدیره باشگاه به علی‌رضا منصوریان سرمربی وقت تیم اولتیماتوم داد و وقتی منصوریان نتوانست امتیازات لازم را بگیرد، از این تیم جدا شد.

بعد از منصوریان، حسن استکی تا معرفی سرمربی جدید به صورت موقت هدایت سبز‌پوشان را برعهده گرفت تا این‌که میودراگ رادولوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معرفی شد و روی نیمکت این تیم قرار گرفت.

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چند ماهه لیگ برتر، رادولوویچ قید حضور در ایران را زد و با از سرگیری مجدد لیگ برتر در ذوب‌آهن حاضر نشد؛ به این ترتیب ذوب‌آهن چهارمین سرمربی خود را انتخاب کرد و به لوکا بوناچیچ را دوباره به این تیم باز گرداند.

 

رحمان رضایی جا پای منصوریان و خارجی‌ها گذاشت

برای شروع فصل جاری لیگ برتر فوتبال مدیران ذوب‌آهن که تجربه اتفاقات تلخ سال گذشته را داشتند، به دنبال رحمان رضایی رفتند که هفته‌های پایانی فصل پیش به کادر فنی ذوب‌آهن اضافه شده بود و وی را به عنوان سرمربی ذوب‌آهن معرفی کردند.

انتخاب رضایی از همان ابتدا انتقاداتی را در پی داشت و در ادامه نیز رضایی با انتخاب دستیاران خود بر این انتقادات افزود؛ رحمان از همان هفته‌های ابتدایی متزلزل نشان داد و با ادامه نتایج ضعیف در بحران قرار گرفت.

بر همین اساس هیأت مدیره باشگاه به وی اولتیماتوم داد که چنانچه رحمان رضایی در ۵ بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کند، علاوه بر پاداش ویژه، در سمت خود تا پایان فصل تثبیت خواهد شد و چنانچه در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کند، بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیات مدیره خارج می‌شود و در صورت کسب امتیاز کم‌تر باید ذوب‌آهن را ترک کند.

ذوب‌آهن با هدایت رحمان رضایی نتوانست امتیازات لازم را به دست بیاورد و هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از بررسی تمام موارد و با توجه به نارضایتی هواداران ذوب‌آهن تصمیم به قطع همکاری با رحمان رضایی گرفت.

 

این جدایی در حالی صورت پذیرفت که مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن بعد از بازی با سپاهان در لیگ برتر اعلام کرده بود معتقدم تا جایی که بتوانیم تغییر ایجاد نکنیم به نفعمان است، سال قبل سه مربی عوض کردیم و در آخر فصل هم وضعیت آنچنان خوبی نداشتیم؛ الزاما تعویض مربی منجر به کسب نتایج بهتر نمی‌شود.

گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی جدید ذوب‌آهن

بعد از جدایی رحمان رضایی از ذوب‌آهن گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی جدید سبز‌پوشان شروع شد و مجتبی حسینی سرمربی فعلی نفت مسجد سلیمان، مهدی تارتار سرمربی فعلی پیکان و مهدی رجب‌زاده از گزینه‌هایی هستند که گفته می شود مسؤولان ذوب آهن روی آن‌ها نظر دارند.

باشگاه پیکان اعلام کرد که با مهدی تارتار برنامه سه ساله دارد و طبق برنامه از قبل تعیین شده جلو می‌رود و به نظر حضور تارتار در ذوب‌آهن منتفی به نظر می‌رسد؛ از سوی دیگر خیلی‌ها حضور رجب‌زاده روی نیمکت ذوب‌آهن در این مقطع حساس را خطر بزرگی می‌دانند و به نظر می‌رسد رجب‌زاده نیز شانس بالایی نداشته باشد.

در این بین مجتبی حسینی که سابقه حضور در ذوب‌آهن در زمان یحیی گل‌محمدی را دارد، با توجه به مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان بیشترین شانس حضور در ذوب‌آهن را دارد و خود حسینی نیز در این خصوص بی‌تمایل نیست.

 

البته باشگاه نفت اعلام کرد که از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که یکی از باشگاه‌های لیگ برتری با سیدمجتبی حسینی سرمربی تحت قرارداد باشگاه نفت مسجدسلیمان مذاکراتی داشته که اگر حقیقت داشته باشد این حرکت غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است؛ در خصوص مسائل مالی درصدی از پولی که از طریق اسپانسر به حساب باشگاه وصول می‌شود.

البته بازگشت نفت به مسجدسلیمان بدون سرمربی و ماندن حسینی در تهران بر شائبه حضور وی در ذوب‌آهن افزود؛ بعد از بازی ذوب‌آهن با نفت مسجدسلیمان نیز فریدونی که آن زمان عضو هیأت مدیره بود، به گرمی با حسینی گفت‌و‌گو می‌کرد.

به هر حال حضور در ذوب‌آهن رده چهاردهمی در این مقطع از فصل شجاعت بالایی می‌خواهد تا بتواند در پایان فصل حداقل ذوب‌آهن را در رده‌های میانی قرار دهد و باید دید بعد از رحمان رضایی کدام مربی روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشیند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول