اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاف شدن خودروهای حمل و نقل عمومی از پرداخت عوارضی تهران ساوه

استاندار تهران گفت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی عوارضی خودروهای عمومی مردم رباط‌کریم در عوارضی اتوبان تهران ساوه برداشته می‌شود و از اول اسفند عوارض پرداخت نخواهند کرد.

معاف شدن خودروهای حمل و نقل عمومی از پرداخت عوارضی تهران ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران روز دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های رباط کریم و پرند در خصوص عوارضی اتوبان ساوه اظهار کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی عوارضی خودروهای عمومی مطلقاً برداشته می‌شود و هیچ عوارضی پرداخت نخواهند کرد، لذا لیست خودروهای عمومی را فرمانداری به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و از اول اسفند عوارض پرداخت نخواهند کرد.

وی در پاسخ به سوألی در مورد کسانی که شغل‌شان در تهران است و مجبور به رفت‌وآمد هستند نیز گفت: در حال چانه‌زنی هستیم برای خودروهای عمومی که پلاک آن‌ها رباط‌کریم است که بر اساس پیمایش عوارض محاسبه شود و پیشنهادی شده که مبلغ عوارض به شکل پنجاه درصد محاسبه شود.

استاندار تهران با بیان اینکه مراحل قانونی بخش شدن پرند در حال طی شدن است، تصریح کرد: بخش شدن پرند مطالبه به حق مردم این شهر است و ما هم تکلیف داریم که این‌کار را پیگیری کنیم.

محسنی بندپی افزود: ما در دهه مبارکه فجر در شهرستان رباط‌کریم با محوریت و مدیریت فرماندار و همکاری همه مسؤولان در شهر رباط‌کریم و پرند شاهد افتتاح پروژ‌ه‌های متعدد هستیم تا عیدی خوبی را در حوزه مدیریت شهری به مردم تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان رباط کریم ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۷ هزار نفر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۷۳/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول