اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی رحلت آیت الله‌ ضیا آبادی

در پی رحلت آیت الله سید محمد ضیا آبادی، علی لاریجانی، در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم ربانی و سالک الی الله را مصیبتی اندوه بار برای آشنایانِ رتبه معنوی آن بزرگوار و بهره مندان از محضر پر فیض آن عارف بالله خواند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی رحلت آیت الله‌ ضیا آبادی

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
 رحلت عالم ربانی و عارف بالله مرحوم آیت الله سید محمد ضیا‌آبادی رضوان الله  تعالی علیه موجب اندوه و  تاسف  فراوان شد. عمری با برکت، سرشار از تهذیب و معنویت و گام های استوار در سلوک الی الله، توام با مجاهدت در تربیت نفوس مستعده، چکیده ای از زندگینامه این  عالم مهذب و این معلّم اخلاق و عرفان است. بی شک فقدان این  روحانی روشن ضمیر، برای آشنایانِ رتبه  معنوی آن بزرگوار و  بهره مندان از محضر پر فیض او مصیبیتی اندوهبار  است. اینجانب تسلیت صمیمانه  خود را به خانواده  مکرّم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان معروض می دارم و علوّ درجات  و حشر با اولیاء الله را برای روح بلندشان از خداوند متعال مسألت می کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول