اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایجاد 5 هزار شغل با بهره‌برداری از پالایشگاه بزرگ غلات در البرز

استاندار البرز با اشاره به اینکه تولید محصولات استراتژیک در دستور کار پالایشگاه غلات استان البرز قرار دارد، گفت: با رفع مشکلات این پالایشگاه عظیم و بهره‌برداری از آن، برای 5 هزار نفر از جوانان استان و کشور شغل ایجاد خواهد شد.

ایجاد 5 هزار شغل با بهره‌برداری از پالایشگاه بزرگ غلات در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان ساوجبلاغ که با حضور وزیر جهاد کشاورزی همراه بود، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،گفت: بزرگترین پالایشگاه غلات کشور در البرز مستقر است که از دانش روز و فناوری‌ها نو بهره می‌برد.

استاندار البرز با بیان اینکه سعی داریم بستر را برای فعالیت هرچه بهتر بخش خصوصی در سطح استان فراهم کنیم، ادامه داد: برای مثال شاید بتوان گفت ظرفیتی همچون پالایشگاه بزرگ غلات در البرز، حتی در سطح دنیا نیز بی‌نظیر باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به شعارهای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که بیانگر اهمیت حوزه تولید و چرخه اقتصادی است، اظهار کرد: تلاش زیادی صورت گرفته است که بتوانیم از محصولات استراتژیک این کارخانه در استان البرز بی نیاز شویم.

شهبازی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم نماد ارزشمند پالایشگاه که از سال 95 در معرض بهره‌برداری قرار گرفته و مورد تأکید رئیس جمهور نیز هست، هر چه زودتر با رفع مشکلات افتتاح شود؛ با اجرای این طرح شاهد اشتغالزایی برای 5 هزار نفر خواهیم بود.

انتهای پیام/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول