اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

4 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفتند

مدیرکل کمیته امداد اسنان زنجان گفت: به منظور حل مشکلات فوری مددجویان، 4 هزار وام قرض‌الحسنه در زنجان پرداخت شد.

4 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفتند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد استان زنجان به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان، بر اساس نیازها خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اسنان زنجان با بیان اینکه بخشی از خدمات کمیته امداد با هدف ایجاد هم‌افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی و اثربخشی خدمات ارائه شده به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد عرضه می‌شود، افزود: یکی از مهمترین سرفصل‌های خدمتی این نهاد ارائه وام‌های کارگشایی و پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

وی ادامه داد: به منظور کمک به رفع نیازهای ضروری و فوری خانواده‌های تحت حمایت 3 هزار و ۹۵۹ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی باصندوق‌های همکار از ابتدای سال‌جاری تاکنون به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

صفری افزود: بر اساس آمارهای موجود تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند در قالب کارگشایی  از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد اسنان زنجان با بیان اینکه یکی از خدمات مهم این نهاد در بخش مسکن در کنار احداث، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان تحت حمایت، کمک به تأمین ودیعه مسکن جامعه هدف این نهاد است، افزود: بر اساس الزامات موجود در این بخش خدمت ودیعه مسکن کمیته امداد به صورت معوض به خانواده‌های تحت حمایت نیازمند دریافت این خدمت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه با همین رویکرد ۴۰۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به جامعه هدف این نهاد از ابتدای سال‌جاری تاکنون از محل صندوق امداد ولایت و صندوق‌های همکار تأمین شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول