اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افتتاح رزمایش ۱۲ هزار جهادگر عرصه سازندگی خوزستان+تصاویر

رزمایش بزرگ جهادگران برای ساخت و تعمیر یکهزار واحد مسکونی توسط سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز شد.

افتتاح رزمایش ۱۲ هزار جهادگر عرصه سازندگی خوزستان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام رستگار مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین اعجاز و شگفتی قرن در دنیا مورد توجه قرار گرفته و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود، در این ۴۲ سال توطئه‌های دشمنان به وسیله همین بسیجیان، جهادگران و پاسداران این توطئه‌ها و تهدیدها تبدیل به فرصت شده است، یکی از این فرصت‌ها بحث محرومیت زدایی و حضور در عرصه سازندگی است که تقدیر و تشکر از عزیزان این حوزه داریم.

در  این رزمایش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی بسیجیان با تمام توان وارد میدان مقابله با کرونا شدند و در کنار کمک به کادر درمان،در سایر عرصه‌ها از جمله ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه پای کار هستند.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به تلاش‌های جهادگران بسیج سازندگی، بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، بهره برداری از ۹۰۰ واحد مسکونی در ۲۷ شهرستان استان آغاز شد.

سرهنگ یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: در این رزمایش گروه‌های جهادی در محل پروژه‌های محرومیت زدایی حضور پیدا کرده و کمک‌های جهادی و عمرانی خود را به خانواده‌های محروم و مددجو ارائه کردند.

وی افزود: 12 هزار نفر از جهادگران بسیجی در قالب یک هزار گروه جهادی بازسازی و تعمیر یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان در سراسر استان را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این رزمایش به صورت زنده و ویدیویی با ۲۷ شهرستان ارتباط برقرار شد و اردوی جهادی سازندگی در این نقاط آغاز به کار شد همچنین  پروژه‌های محرومیت زدایی آماده تحویل افتتاح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول