اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تولیت آستان قدس رضوی بر ارائه خدمات پزشکی به محرومان تاکید کرد/ بهره‌برداری از اولین دستگاه سی.تی آنژیوگرافی پیشرفته شرق کشور در مشهد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید با بیمارستان‌های حاشیه شهر و مناطق محروم قرارداد ببندیم تا بیماران نیازمند به نزدیکترین محل مراجعه و با کمترین هزینه و در صورت امکان به صورت رایگان درمان شوند.

تولیت آستان قدس رضوی بر ارائه خدمات پزشکی به محرومان تاکید کرد/ بهره‌برداری از اولین دستگاه سی.تی آنژیوگرافی پیشرفته شرق کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز اولین دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی پیشرفته شرق کشور طی مراسمی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد به بهره‌برداری رسید.

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن قدردانی از دکتر نمکی، وزیر بهداشت برای همکاری در تهیه این دستگاه، اظهار کرد: بیمارستان رضوی مزین به نام حضرت امام رضا (ع) است و باید بهترین امکانات را داشته باشد تا بیمارانی که دغدغه درمان دارند سرگردان نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با بیان اینکه ما باید بهترین خدمات پزشکی برای عموم مردم ارائه دهیم، تاکید کرد: به ویژه نیازمندان باید از مجموعه‌های منتسب به حضرت امام رضا (ع) بهره‌مند شوند. 

وی ادامه داد: باید با بیمارستان‌های حاشیه شهر و مناطق محروم قرارداد ببندیم تا بیماران نیازمند به نزدیکترین محل مراجعه و با کمترین هزینه و در صورت امکان به صورت رایگان درمان شوند. 

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه باید سیره ائمه (ع) در رفتار ما حاکم باشد و خدمات به محرومان را گسترش دهیم، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب در حوزه سلامت و دیگر حوزه‌ها پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم به طوری‌که پیش از انقلاب پزشکان عمومی ما از کشورهای اطراف بودند اما اکنون بهترین متخصصان را داریم و از نظر تجهیزات نیز باید به جایی برسیم که خودمان تجهیزات پزشکی را بسازیم و حتی صادرکننده تجهیزات پزشکی شویم.

برای خرید دستگاه سی.تی آنژیوگرافی پیشرفته ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد

رییس بیمارستان رضوی مشهد هم در این مراسم گفت: دستگاه سی.تی آنژیوگرافی پیشرفته که با هزینه ۵۰ میلیارد تومان تهیه شده از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار است و مشابهی در شرق کشور ندارد.

طبق گفته دکتر محسن محور، با استفاده از این دستگاه که دارای منبع اشعه دوگانه و سرعت زیاد است ارگان‌های بیمار به صورت غیرتهاجمی و در کوتاه‌ترین زمان ارزیابی و بررسی می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ سال از افتتاح بیمارستان رضوی می‌گذرد بسیاری از تجهیزات آن نیازمند نوسازی و جایگزینی است.

رییس بیمارستان رضوی مشهد با اشاره به برخی نیازمندی‌های این بیمارستان گفت: فضای بیشتر برای توقفگاه خودرو، سالن مخصوص همایش و بخش آی.وی.اف و درمان ناباروری از جمله نیازهای این بیمارستان است که توجه لازم را می‌طلبد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول