اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس دیوان عدالت اداری: مفاسد اقتصادی و اجتماعی در رژیم گذشته پایه حرکت مردم شد

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مفاسد اقتصادی و اجتماعی در رژیم گذشته پایه حرکت مردم در مسیر پیروی تام و تمام از مرجعی دینی و عالمی الهی شد.

رئیس دیوان عدالت اداری: مفاسد اقتصادی و اجتماعی در رژیم گذشته پایه حرکت مردم شد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری با اشاره به حدیثی درباره تکلیف مسلمانان در حمایت از دین، با بذل جان و مال خود گفت: ملت شریف ایران در سال ۵۷ برای دفاع از ارکان دین اسلام که بوسیله رژیم ستمشاهی در حال تزلزل بود به پا خاستند و با دادن خون خود و تحمل سختی‌ها و مشقات بسیار در برابر حکومتی که درصدد ضربه زدن به اسلام بود، انقلابی دینی را به منصه ظهور رساندند.

رئیس دیوان عدالت اداری تغییر تاریخ هجری به تاریخ شاهنشاهی از جمله محور‌های معارضه رژیم پهلوی با نماد‌های اسلام دانست و افزود: آنچه حکومت ستمشاهی در ایران درصدد اجرای آن بود، زوال دین در جامعه‌ای بود که همه پایه‌های مردمی آن بر اعتقادات اسلامی نهاده شده است و مردم حفاظت و حمایت از دین را بر حفظ جان و مال خود ارجح می‌دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با برشمردن مفاسد اقتصادی و اجتماعی در رژیم گذشته پایه حرکت مردم در مسیر پیروی تام و تمام از مرجعی دینی و عالمی الهی دانست و گفت: ایستادگی ملت پس از پیروزی انقلاب در برابر توطئه‌ها و فشار‌های استکبار جهانی نیز ناشی از همین روحیه دینی می‌باشد و با تاسی به چنین فضایلی، در آینده نزدیک مزاحمت‌ها و موانع دشمنان از پیش پای انقلاب اسلامی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول