اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اسباب‌بازی‌های شناختی ایرانی به بازار می‌آید

اسباب‌بازی‌های شناختی برگزیده در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی انتخاب و معرفی شدند.

اسباب‌بازی‌های شناختی ایرانی به بازار می‌آید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در این رویداد در قالب تیم‌های تحقیقی و پژوهشی بیش از صد اسباب بازی در زمینه بازی های فکری و شناختی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری های تخصصی توسط نمایندگان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هفت تیم به عنوان برگزیده در حوزه بازی های شناختی انتخاب و معرفی شدند.

تیم های برگزیده در حیطه بازی های شناختی با حمایت ستاد از جوایز نقدی، سوبسید فروش و نیز منتورینگ شناختی بهره مند می شوند. ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در پنج بخش رقابتی، نشست ها و کارگاه های علمی، ترویجی،  نمایشگاه تخصصی و بازار اسباب بازی از آذرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از آن نیز حمایت از کالای ایران‌ساخت و کمک به رونق تولید و برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران است.

 این جشنواره امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های  بهداشتی، به ‌صورت مجازی و درچند مرحله به ‌شکل گام به گام برگزار شد. در بخش علمی این جشنواره  نشست هایی با موضوعات مختلف و متناسب با نیاز مخاطبان با حضور متخصصان علوم مرتبط با حوزه اسباب بازی در سطح ملی و بین المللی برگزار شد. 

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی  توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری انجمن تولید کنندگان اسباب بازی و شورای نظارت بر اسباب بازی انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول