اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

آخوندی باید به‌زودی به‌دلیل اهمال کاری گسترده خود در دوران مسئولیتش به دادگاه رفته و پاسخگو باشد. در این شرایط او چند اقدام را به‌طور همزمان و موازی پیش می‌برد.

آخوندی برای فرار از محاکمه افشاگر فساد شد!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عباس آخوندی در مصاحبه‌ای ویدیویی که بخشی از آن منتشر شده مدعی است عده‌ای در ایران مسبب تحریم‌ها بوده و از این تحریم‌ها سود برده و منافع آنها در ادامه وضعیت موجود است.

وزیر مسکن سابق دولت اعتدال در این مصاحبه مدعی است فساد گسترده‌ای در کشور وجود داشته و این فساد ناشی از اقتصاد غیررسمی ‌متأثر از تحریم‌هاست و مفسدان ‌ترجیح می‌دهند این وضعیت - تحریمی-  ادامه یابد. وی وضع تحریم‌ها علیه کشور را هم به گردن این جریان و افراد موهوم می‌اندازد.

آخوندی باید به‌زودی به‌دلیل اهمال کاری گسترده خود در دوران مسئولیتش به دادگاه رفته و پاسخگو باشد. در این شرایط او چند اقدام را به‌طور همزمان و موازی پیش می‌برد.

نخست رایزنی با برخی شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی برای رهایی خود از پاسخگویی در برابر قانون. دوم جوسازی‌های رسانه‌ای نظیر همین مصاحبه تا روند ماجرا را تغییر داده و برخورد قانونی و درباره عملکرد مدیریتی خود را سیاسی جلوه دهد و سوم جوسازی درباره کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری دوره بعد که مورد آخری بیشتر لطیفه‌ای خنک است و مردم در حوزه خرید و اجاره مسکن به اندازه کافی و تا سال‌ها از خدمات جناب آخوندی بهره کافی و وافی برده‌اند!

البته اینکه رئیس دولت اعتراض دارد که چرا برای مشکلات اقتصادی به آمریکا فحش نمی‌دهید و در عین حال وزیر سابق تحریم‌ها را به گردن برخی در داخل می‌اندازد هم مسئله‌ای است که در جای خود قابل تأمل است.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول