اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزش باد شدید در ارتفاعات گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت هوای استان در روزهای آینده گفت: سرعت وزش باد گرم در ارتفاعات می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای خیلی شدید باشد.

وزش باد شدید در ارتفاعات گیلان

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی امروز و روزهای آینده، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی امروز، فعالیت تناوبی جریانات جنوبی را تا اوایل هفته آینده در منطقه خواهیم داشت.

وی از وزش شدید باد در گیلان خبر داد و افزود: وزش باد گرم طی امروز سه‌شنبه در بعضی نقاط به‌ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان بر ضرورت افزایش مراقبت‌ها در گیلان به سبب وزش باد گرم و آتش‌سوزی‌ها تأکید کرد و گفت: وزش باد گرم شرایط را برای گسترش آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع مهیا می‌کند.

دادرس با پیش‌بینی وزش باد بسیار شدید در گیلان، گفت: سرعت وزش باد گرم در ارتفاعات می‌تواند به‌صورت لحظه‌ای خیلی شدید باشد و در برخی مناطق جلگه‌ای و ساحلی شرایط برای مه‌آلود بودن هوا یا افزایش ابر مهیا است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت‌های استان برای روز پنجشنبه، گفت: طی پنجشنبه با گذر موجی ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران و وزش باد مهیا است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول