اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیام مکتوب امیر قطر به همتای کویتی

امیر قطر در پیام مکتوبی به همتای کویتی خود از تلاش‌های کویت برای برگزاری موفق نشست اخیر شورای همکاری خلیج فارس در شهر «العُلا» عربستان قدردانی کرد.

پیام مکتوب امیر قطر به همتای کویتی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت بیش از یک ماه از اعلام آشتی چهار کشور عربی (عربستان، امارات، بحرین و مصر) با قطر، «تمیم بن حمد» امیر قطر پیام مکتوبی به «نواف الأحمد الجابر الصباح» همتای کویتی خود ارسال کرد.

طبق گزارش خبرگزاری کویت(کونا)، «بندر محمد العطیه» سفیر قطر در کویت امروز سه‌شنبه در دیدار با «نواف الاحمد» امیر کویت پیام مکتوب امیر قطر را تقدیم وی کرد.

 

امیر قطر در این پیام خود از تلاش‌های کویت برای برگزاری موفق چهل و یکمین دور نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العُلا عربستان سعودی که نتایج مثبتی برای اتحاد ملت‌های عربی حاشیه خلیج فارس داشت، قدردانی کرد.

امیر قطر همچنین در پیام خود به روابط برادرانه بین دو کشور قطر و کویت، راهکارهای تقویت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف پرداخته است.

ژانویه گذشته نشست شورای همکاری خلیج فارس در شهر العُلا عربستان سعودی برگزار شد، نشستی که به آشتی قطر با چهار کشور عربی معروف شد.

چهار کشور عربی (عربستان، بحرین، امارات و مصر) پس از گذشت سه سال و نیم قطع رابطه با قطر، سرانجام در نشست العُلا با قطر توافقنامه آشتی امضا کردند.

کویت از ابتدای بروز اختلافات بین این کشورها با قطر، تلاش‌های خود برای میانجی‌گری جهت پایان دادن به این اختلافات را آغاز کرده بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول