اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی ویژه برای برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در این استان خبرداد.

اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در البرز

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به اینکه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری است به همین منظور محدودیت تردد در برخی معابر شهری اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: رانندگان از بامداد روز چهارشنبه مجاز به توقف در مسیر بلوارجمهوری، میدان سپاه تا سه راه رجایی شهر نبوده و در صورت توقف، وسایل نقلیه آن ها به پارکینگ منتقل می شود.

شرق بیان کرد: مسیرهای تعیین شده برای تردد کاروان خودرویی و موتوری از دوربرگردان تالار شهیدان نژاد فلاح تا میدان سپاه و بلوار جمهوری، بلوار دانش آموز تا میدان سپاه و بلوار جمهوری و سه راه رجایی شهر تا میدان سپاه و بلوارجمهوری خواهد بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در زمان شروع سخنرانی تا پایان مراسم محدودیت تردد در مسیرهای اعلام اجرایی می‌شود، یادآور شد: از شرکت کنندگان درخواست داریم که به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی همکاری لازم را با ماموران پلیس راهور داشته باشند.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول