اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کادر درمان بخش «آی.سی.یو» البرز واکسن کرونا دریافت کردند

طرح واکسیناسیون کووید19 در استان البرز با حضور مسؤولان بهداشتی و درمانی استان در بیمارستان امام علی (ع) و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

کادر درمان بخش «آی.سی.یو» البرز واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور، کادر درمان بخش «آی سی یو» بیمارستان امام علی (ع) کرج که مرکز اصلی پذیرش و درمان بیماران کرونایی در استان البرز است که نسبت به ویروس کرونا واکسینه شدند و واکسن کووید 19 به مدافعان سلامت بخش ویژه این بیمارستان تزریق شد.

در این مرحله کلیه پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه «کرونا» بیمارستان واکسینه خواهند شد و در هفته‌های آتی سایر گروه‌های هدف  طبق دستورالعمل وزارتی واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

گفتنی است واکسیناسیون در مرحله اول برای کارکنان درمانی، سایر اقشار حوزه سلامت، سالمندان  و جانبازان مقیم در آسایشگاه‌ها، سالمندان، بیماران خاص و صعب العلاج، سپس میانسالان و جوانان انجام خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص تزریق واکسن کرونا در استان البرز طبق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول