اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی خبر داد و گفت: پروژه ساختمان سلف سرویس دانشکده فنی مهندسی خیرساز به بهره برداری رسید.

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز پروژه های عمرانی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و تنی چند از مسوولان با همراهی خبرنگاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نخستین پروژه افتتاح سلف سرویس دانشکده فنی و مهندسی در متراژ یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع با صرف ۱۰ میلیارد تومان امروز به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد، این پروژه کاری ارزشمند از خیر نیک‌اندیش سیدمحمد ذوالفقاری در تویسرکان است، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار تخصیصی را خیر پرداخت کرده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان از افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی روز پنج شنبه خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی در ایام مبارک دهه فجر توسط رئیس جمهور به صورت کنفرانس به بهره برداری رسید.

رسول حسینی با اشاره ظرفیت بالای خیران در سطح شهرستان، از کمک ۳۰ میلیارد تومان در حوزه کرونا توسط خیران در تویسرکان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه  را برقرار کنیم از در نطر گرفتن ۶۰۰ میلیون تومان از کمیته برنامه ریزی برای راه دسترسی دانشکده فنی و مهندسی خبر داد و خاطر نشان کرد: مجوز پذیرش دانشجوی دختر دانشکده فنی و مهندسی گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه باید تلاش ما بر ارتقای دانشکده فنی و مهندسی شهرستان به دانشگاه معطوف شود اظهار کرد: تحصیلات تکمیلی در حوزه و صنعت و کشاورزی هم به ویژه در محصولات سیر، سماق و سنجد را در شهرستان باید مد نظر قرار دهیم.

رئیس دانشگاه بوعلی همدان نیز آموزش را یک نوع سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: رکن اول انسان توسعه یافته آموزش است؛ اکنون مدل موفق در اجرای این طرح هستیم.

یعقوب محمدی‌فر به بحران تورمی در دهه ۹۰ اشاره کرد و گفت: بعد از یک دهه متوجه شدیم که باید آموزش عالی براساس طرح آمایش سرزمینی باشد.

وی با اشاره به رعایت اصولی چون نداشتن رشته‌های دانشگاهی تکرار، انباشت فارغ‌التحصیلان و حرکت بر اساس نیازها در این طرح افزود: بنا  نیست دانشکده یا دانشگاهی تعطیل شود؛ بلکه تقویت مراکز عالی آموزش در این طرح را دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه بوعلی همدان با اشاره به مقیم کردن اساتید دانشگاه ها در محل آموزش بیان کرد: در طرح آمایش رشته های تحصیلی در مقاطع عالی توسعه پیدا می‌کند البته به لحاظ کیفی.

وی با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره آموزش و پژوهش در این برنامه در نظر گرفته شده است گفت: باید منشا کارآفرینی شویم؛ اما هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در طرح آمایش سرزمینی باید نگاه به بازار کار جدی گرفته شود افزود: رشته های تحصیلی باید متناسب بازار کار باشد.

محمدمهدی مفتح با تاکید بر توجه به بهره‌وری مفید از نیروی جوان در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: مجوز پذیرش دانشجوی دختر در دانشکده فنی و مهندسی شهرستان گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول