اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه‌پیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در لواسان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان از برگزاری راه‌پیمایی خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن از محل دریاچه‌های لواسان خبر داد.

راه‌پیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در لواسان

حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اهمیت ایام الله دهه فجر خصوصاً یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور بخشدار لواسانات و دیگر مسؤولان شهری در محل بخشداری لواسان برگزار شد.

وی گفت: حضور با شکوه و انعکاس راه‌پیمایی و تظاهرات باید از اهداف برجسته مسؤولان و خادمان مردم باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان ادامه داد: راه‌پیمایی خودرویی و موتوری در ۲۲ بهمن از محل مجموعه دریاچه‌های لواسان از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد. 

حجت الاسلام شکوهی افزود: با توجه به این که قبل از آن باید وسایل نقلیه با پرچم و پوستر تزئین شوند لذا بسیجیان و خدمتگذاران دیگر از شهرداری از ساعت ۸ صبح برای تحویل پرچم و انجام تزئینات در محل مجموعه دریاچه‌های لواسان در خدمت مردم انقلابی و شهید پرور لواسان خواهند بود.

وی عنوان کرد: در حین راه‌پیمایی با پخش سرودهای متناسب با یوم الله ۲۲ بهمن فضای شهر را حال و هوایی دیگر خواهند بخشید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان خاطرنشان کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن پس از راه‌پیمایی خودرویی و موتوری و اجرای برنامه‌های متنوع برای شرکت کنندگان در انتها ضمن قرائت قطعنامه با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت الاسلام شکوهی یادآور شد: مراسم نورافشانی و پخش سرودهای انقلاب در محلات لواسان در شب یوم الله ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و همراه با مردم انقلابی و ولایت‌مدار  لواسان گلبانگ الله اکبر رأس ساعت ۲۱در فضای شهر طنین اندار خواهد شد.
وی به برگزاری مراسم جشن انقلاب در سالن تختی لواسان با اجرای برنامه های شاد و مفرح اشاره کرد و گفت: در این مراسم به نام‌های زهرا و فاطمه با هدف گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) اهداء شد همچنین به شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی به قید قرعه ۶۳ هدیه نقدی تقدیم شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان با تقدیر از خانواده معظم شهدا بالأخص مادران شهید در همراهی این برنامه‌ها ابراز کرد: تقویت مراسمات مذهبی چه عزاداری و چه جشن و سرور با رعایت چارچوب‌های لازم باعث تقویت روحیه انقلابی‌گری و اُنس بیشتر نیروهای انقلابی با یکدیگر و در نهایت تنگ شدن عرصه برای ترویج اشرافی‌گری و غرب‌گرایی می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول