اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: تمرکز باشگاه باید روی 2 بازی آینده باشد/ در مورد قراردادها بهتر است چیزی نگویم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم در چهار سال اخیر حدود 5 میلیون و 500 هزار دلار درآمدزایی کرده‌ایم.

حسینی: تمرکز باشگاه باید روی 2 بازی آینده باشد/ در مورد قراردادها بهتر است چیزی نگویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازیکنان تلاش خودشان را می‌کنند و دوندگی بالا دارند اما فوتبال است و توپ‌ها گل نمی‌شود. بازی خوب و سنگینی مثل همه بازی‌ها داشتیم.

وی در مورد اینکه اگر پرسپولیس دو بازی بعدی را ببرد قهرمان نیم‌فصل می‌‌شود، گفت اینطور نیست. باشگاه در حال گرفتن بازیکن است و تمرکزش روی این کار است اما باید تمرکزش روی دو بازی آینده باشد. بچه‌ها در نیم فصل اول تمام تلاش‌شان را کردند که به این جایگاه برسند. باشگاه باید تمرکزش روی این دو بازی باشد تا کارهای دیگر.

کاپیتان پرسپولیس در مورد واریز مبلغ 10 درصد به حساب بازیکنان تیم، عنوان کرد: در مورد قراردادها بهتر است چیزی نگویم. متأسفانه مشکلات زیاد است.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به مشکل غذا گفت: این مشکلات برای همه هست. در مورد غذا و مسائل دیگر اصلاً جای صحبت نیست باید در مورد مسائل کلی صحبت کرد.

حسینی در مورد اینکه از تیم قهرمان حمایت‌های لازم نمی‌شود، اظهار داشت: این مسئله برای چندین سال است.‌همیشه در مورد مشکلات صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم در چهار سال گذشته حدود 5 میلیون و 500 هزار دلار درآمدزایی کرده‌ایم. 

وی در خصوص گلزنی‌هایش با ضربه سر اظهار داشت: همه ما تمرین می‌کنیم و همیشه همین بوده است. روی ضربات ایستگاهی همه مدافعان کار می‌کنند من هم مثل همه آنها هستم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول