اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیج اصناف رقیب ژاپنی‌ها را سرپا کرد/ احیای تولید از ماسک سفید تا پارچه چادر مشکی

رئیس سازمان بسیج اصناف با اشاره به مافیای واردات پارچه چادر مشکی و برخی تصمیمات غلط دولت‌ها و بخشی خصوصی پیرامون تولید اشاره و گفت: ۹۵ درصد در راه‌اندازی کارخانه نای زرین خوانسار همت و تلاش بسیج اصناف است.

بسیج اصناف رقیب ژاپنی‌ها را سرپا کرد/ احیای تولید از ماسک سفید تا پارچه چادر مشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، غلامرضا حسن‌پور عصر امروز در مراسم افتتاحیه خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شد شاهد این حرکت بزرگ در راستای رونق تولید هستیم و افتخاری بزرگ در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج اصناف افزود: سازمان بسیج اصناف با تمرکز بر اجرای امر مهم جهش تولید و با همکاری قوه قضاییه و وزارتخانه و مسؤولان استانی و شهرستان اقدام به راه‌اندازی کارخانه نای زرین کرد.

حسن‌پور با بیان اینکه ۹۵ درصد در راه‌اندازی کارخانه نای زرین همت و تلاش بسیج اصناف است، افزود: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات ۴۰ ساله مسؤولان و مردم تولید چادر مشکی در داخل کشور بود که با تشکیل کارگروه ملی پارچه مشکی مقدمات راه‌اندازی مجدد کارخانه انجام شد و امروز بازگشایی نخستین شرکت خصوصی در حوزه حجاب را شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه علت ورود سازمان بسیج اصناف به این موضوع به جهت کمک‌های کشوری و وزراتخانه‌ها در این حوزه است، تاکید کرد: زنجیره تولید باید کامل باشد در غیر این صورت تولید با شکست مواجه خواهد شد.

حسن‌پور یکی از وظایف بسیج اصناف را هدایت تولیدات به بازار عنوان کرد و افزود: امروز خیل عظیمی از مشتاقان و مصرف کنندگان چادر مشکی را مواجه هستیم و به همین دلیل مسؤولان اتحادیه‌های صنفی بنکداران استان‌های تهران، قم، اصفهان، مرکزی و سمنان در مراسم حضور دارند.

وی یادآور شد: برای ما ننگ است که بانوان ما از چادرهای مشکی تولید خارج (ژاپن و...) استفاده کنند و چرا باید از کشور ارز خارج شود، بنابراین راه‌اندازی این کارخانه کار بزرگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف اظهار کرد: بسیج اصناف کشور امسال در وهله نخست تولید ماسک سفید را شروع کرد و آخر سال موفق به تولید پارچه چادر مشکی شد.

حسن‌پور در رابطه با مافیای واردات پارچه چادر مشکی و برخی تصمیمات غلط دولت‌ها و بخشی‌های خصوصی پیرامون تولید هشدار داد و تصریح کرد: باید از کارخانه پارچه چادر مشکی نای زرین خوانسار و تمام کارخانه‌هایی که به همت دولت و با توان آیت الله رئیسی احیا می‌شود حمایت کنیم.

به گزارش فارس، با تلاش بسیج اصناف کشور کارخانه چادر مشکی نای زرین در خوانسار پس از هشت سال تعطیلی مجدد راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول