اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب همبستگی: ایران از یک کشور وابسته به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است

حزب همبستگی ایران اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران از یک کشور وابسته و تحت سلطه به یک قدرت مهم منطقه ای و موثر در معادلات جهانی تبدیل شده است.

حزب همبستگی: ایران از یک کشور وابسته به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب همبستگی ایران اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، مجموعه حاکمیت و همه مسئولان و تصمیم سازان کشور را به آسیب شناسی بیش از 4 دهه گذشته و تحلیل صادقانه دلایل انحرافات صورت گرفته از آرمان های اصیل و اصلی انقلاب اسلامی فراخواند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دهه فجر و 22 بهمن یادآور روزگار درخشانی در تاریخ معاصر کشورمان است که قدرت عظیم مردم، با رهنمودها و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) آن پیرفرزانه و حکیم، به سال‌های سیاه حاکمیت استبداد و جولان استبداد در همه شئون زندگی ایرانیان، با خروشی از جنس استقلال طلبی، آزادیخواهی و مردم محوری و برپایه تعالیم الهی پایان داد و طلیعه هایی از زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه را در پیش روی همگان قرار داد و قدرت های یکه تاز عرصه جهانی را به چالش کشید.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: بدون تردید استقرار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران در 42 سال گذشته با رهبری داهیانه بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، دستاوردهای مهمی را در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی به همراه داشته است که هر انسان منصفی را به تحسین وادار می کند.

حزب همبستگی در بخشی از بیانیه خود تصریح کرده است: پیشرفت های چشمگیر در زمینه های علم و فناوری، توسعه زیرساخت ها، خودکفایی نظامی و تبدیل ایران از یک کشور وابسته و تحت سلطه به یک قدرت مهم منطقه ای و موثر در معادلات جهانی، آن هم علیرغم تحمیل جنگ و تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی، ثمرات خودباوری آگاهانه ای است که در پرتو انقلاب اسلامی و تکیه بر توانمندی های جوانان ایرانی به دست آمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول