اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عده ای با سنگ‌اندازی به دنبال برچیدن ارتباط با کشورهای شرقی هستند

نماینده مردم رشت و خمام با بیان اینکه عده ای با فرافکنی به دنبال برچیدن ارتباط با کشورهای شرقی هستند، گفت:‌ هر زمان در صدد تقویت روابط با شرق بخصوص چین و روسیه بودیم عده ای در داخل و خارج دست به تخریب و به حاشیه بردن این روابط داشتند و همواره سعی در ایجاد مانع و سنگ اندازی کردند.

عده ای با سنگ‌اندازی به دنبال برچیدن ارتباط با کشورهای شرقی هستند

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه در طول سالیان گذشته ارتباط ما با کشورهای غربی هیچ منفعتی برای ایران نداشت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دنبال استقلال و تعامل دو سویه با کشورها جهت بهبود شرایط است.

وی با اشاره به اینکه هر زمان در صدد تقویت روابط با شرق بخصوص چین و روسیه بودیم عده ای در داخل و خارج دست به تخریب و به حاشیه بردن این روابط داشتند و همواره سعی در ایجاد مانع و سنگ اندازی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به خروج آمریکا از برجام و قطع ارتباط فی مابین ایران و آمریکا و همچنین بی تاثیر بودن ارتباط با اروپا برای کشور ما، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که روابط ما را تحت تاثیر قرار دهند تا همچنان ارتباط  بااروپا ادامه داشته باشد. در صورتیکه ارتباط کشور ما با اروپا یک طرفه و جاده ای دو طرفه نبوده است. صرفا ما در جهت تامین منافع آنها اقدام می‌کردیم و آنها برای ما هیچ نفع و سودی نداشتند.

وی بیان کرد: عده‌ای با فرافکنی به دنبال برچیدن ارتباط با کشورهای شرقی هستند و همچنان برارتباط گیری با کشورهای غربی تاکید و پافشاری دارند در صورتیکه تا کنون غربی ها هیچ نفعی برای ایران نداشتند و این ارتباط نفع یک سویه برای آنان و برای ما همواره توام با  ضرر و آسیب بوده است.

احمدی سنگری ادامه داد: عده ای از خارج کشور با تشویق اذهان عمومی ارتباط با کشورهای شرقی را مخرب می دانند و متاسفانه عده ای از داخل ناآگاه به امور سیاسی و یا به دلایلی نامعلوم بر ارتباط با کشورهای غربی پافشاری می کنند.

نماینده مردم رشت و خمام با تاکید بر اینکه در طول سالیان گذشته ارتباط ما با کشورهای غربی هیچ منفعتی برای ایران نداشت خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دنبال استقلال و تعامل دو سویه با کشورها جهت بهبود شرایط است.

احمدی سنگری با اشاره به اینکه کشور های غربی و به ویژه آمریکا در صدد آسیب زدن  به نظام و معیشت مردم هستند، اضافه کرد: ایران با چین و روسیه ارتباط دوستی و همکاری دارد و هیچ گاه این کشورها در موارد منافع سیاسی و اقتصادی به ایران خدشه وارد نکرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول