اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دشمنان انقلاب، یکی یکی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند/ «مکتب سلیمانی» مسیر را هموار می‌کند

رئیس بنیاد شهید کشور و امور ایثارگران، با اشاره به اینکه چهل و دومین جشن انقلاب به کوری چشم دشمن با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد، گفت: هر کسی که اعلام کرد به مقابله با این انقلاب خواهد پرداخت خود به زباله‌دان تاریخ پیوست؛ شاهدیم ترامپی که تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران اخذ کرد حالا هیچ جایگاهی ندارد.

دشمنان انقلاب، یکی یکی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند/ «مکتب سلیمانی» مسیر را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید اوحدی پیش از ظهر امروز در سخنرانی 22 بهمن استان البرز، با اشاره به اینکه 42 سال درخشان از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار داشت: سال‌ها توطئه کردند که مردم پیروزی انقلاب را جشن نخواهند گرفت امروز زیر سایه ویروس منحوس کرونا و در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب به کوری چشم دشمنان به این شکل جشن باشکوهی در سراسر کشور برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: آن‌هایی که ادعا کردند ایران را تضعیف می‌کنند و به مقابله با ما و جمهوری اسلامی پرداختند به زباله دان تاریخ پیوستند، همچون گذشتگانشان؛ ترامپی که تحریم‌های ظالمانه‌ایی را علیه ایران اخذ کرد امروز در هیچ جا جایگاهی ندارد و این مردم مقتدر جمهوری اسلامی هستند در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: با نگاه گذرا به تاریخ گذشتگان، وقایع 42 سال گذشته را از سر می‌گذرانیم و راز استقامت و ماندگاری این ملت را درک خواهیم کرد؛ درک می‌کنیم که چه جوانانی همچون شهید بهنام محمدی و حسین فهمیده خون دادند و حماسه آفرینی کردند تا انقلاب اسلامی به ثبات برسد و راه موفقیت هموارتر شود.

اوحدی با بیان اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون جوانان آبیاری شد، اظهار کرد: ثمرات این شجره طیبه در همه زمان‌ها نمایان می‌شود، نشاط انقلاب و پایداری آن مثال موفقیت و پیروزی است؛ موفقیت‌های بسیاری که با الگوگیری از روحیه این جوانان به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد وحدت و همدلی در محور انقلاب هستیم، ادامه داد: خوشبختانه شاهد رشد علاقه‌مندی‌ها به محور انقلاب هستیم، همین روند رو به رشد در سطح دنیا منجر شد تا دشمن دست به تشکیل داعش زد؛ پس باید بدانیم که عزت را به سادگی به دست نیاورده ایم؛ دشمن نیز باید بداند این جامعه انقلابی عهدی دوباره بستند تا باورهای انقلابی را به سرانجام برسانند.

رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه دشمنان سعی داشتند باورهای انقلابی را در منطقه با خاک یکسان کنند، اظهار کرد: با این هدف بود که دشمنان به اشغال منطقه پرداختند اما باز هم جوانان محور انقلاب با ملیت‌های مختلف حماسه آفریدند و دشمن را از خاک خود بیرون خواندند.

مکتب حاج قاسم،‌ عصاره انقلاب اسلامی است

وی تصریح کرد: اگر از 22 بهمن صحبت می‌کنیم و جشن می‌گیریم؛ جشن عزت و اقتدار کشور را گرفته ایم، اگر جای خالی فرماندهانی همچون سردار سلیمانی را گرامی می‌داریم، باید بدانیم مکتب حاج قاسم عصاره این 42 سال انقلاب اسلامی است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه در در دوران طاغوت دستمان جلوی دشمنان دراز بود و هشت سال نیز با دست خالی به دفاع از کشور پرداختیم، گفت: امروز نیروهای مسلح غیور ماه سه هزار کیلومتر آن سوی مرزها را برای تأمین امنیت مردم رصد می‌کنند و هیچ نیازی هم به خارج از کشور در تأمین امنیت نداریم و دستاوردهای دفاعی ما کاملا بومی است.

با اشاره به رونمایی از ده‌ها موشک توسط نیروهای مسلح کشور، اظهار کرد: موشک‌های نقطه زن را مقر فرماندهی داعش و دشمن را نابود کرده است و حالا شاهدیم که چه تحویل عظیمی در این کشور علیرغم تحریم‌های سنگین به وجود آمده است.

تحول عظیم در بخش‌ علمی کشور در سایه تحریم‌های ناجوانمردانه، بیانگر اقتدار کشور است

اوحدی با اشاره به تحول عظیم جامعه علمی کشور، تصریح کرد: همت بلند دانشمندان، پژوهشگران و جوانان نخبه کشور موفق شدیم نیازهای داخلی را یکی پس از دیگری فراهم کنید؛ مقابل این قشر سر خم می‌کنیم و قدردان زحماتشان هستیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن این سال‌ها حتی داروهای حیاتی را نیز تحریم کرده بود، یادآور شد: شاهدیم که کادر درمان با اقتدار بر توان داخل و دانش بومی سه مجموعه ایرانی موفق شدند واکسن داخلی کرونا را تولید کند و اعلام شده است به زودی تولید انبوه واکسن ایرانی را آغاز خواهیم کرد.

به گفته اوحدی، قبل از انقلاب نیز بیش از 85 درصد داروی ایران وارداتی بود اما امروز بدون درنظر گرفتن رشد جمعیت با 97 درصد از نیاز دارویی کشور تولید داخل است؛ این‌ها همه حرکت در راه استقلال انقلاب است.

جوانان کشور همسو با مکتب سردار سلیمانی قله‌های تمدن نوین را فتح می‌کنند

وی با اشاره به نقش مؤثر جوانان در کشور، گفت: مقام معظم رهبر جوانان این کشور را باور دارد و باید طبق فرامین ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم؛ گام دوم انقلاب منشور چله دوم انقلاب است، که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و رسیدن به جامعه نوین اسلامی باید چراغ راه ما در این مسیر باشد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: چراغ فروزان مکتب سلیمانی می‌تواند مسیر را برای ما هموارتر کند، مکتب سلیمانی الگویی برای دستیابی به جامعه‌ایی با آرمان‌های شهدا است؛ این الگو بستر لازم را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی فراهم خواهند کرد و به امید خدا قله تمدن اسلامی توسط جوانان کشور فتح خواهد شد.

اوحدی در پایان اضافه کرد: مردم وفادار به انقلاب و کشور می‌توانند در کنار مسؤولان سربلندی، افتخار، عزت، آزادی، آبادی برای کشور را محقق کند؛ مجلس انقلابی، دولت خدمت گذار و قوه قضایی عادل حتما حمایت مردم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول