اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فجر ۴۲ انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از همیشه در تهران

مراسم راه‌پیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از ساعاتی پیش به دلیل شرایط کرونایی به شکلی متفاوت از سال‌های قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم آغاز شده است.

فجر ۴۲ انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از همیشه در تهران

خبرگزاری فارس از تهران: مراسم راه‌پیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از ساعت ۱۰ صبح به شکلی متفاوت از سال‌های قبل؛ با حضور خودرویی و موتوری مردم در شهرستان‌های استان تهران همزمان و همگام با سراسر کشور آغاز شده است.

خودروسوران، موتورسواران و دوچرخه سواران در جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیرهای مسیرهای مشخص شده در حال حرکت بوده و فجر ۴۲ را گرامی می‌دارند.

رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در دشت ورامین

همزمان با سراسر کشور  با توجه به شرایط کرونایی در چهل دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی، متفاوت‌تر از سالهای قبل این مراسم با شکوه و دشمن شکن روز ۲۲ بهمن به شکل رژه خودرویی و موتوری در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا برگزار شد.

راه‌پیمایی امسال به خاطر بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دشت بزرگ ورامین به شکل خودرویی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و مسؤولان برگزار شد.

مردم ولایت مدار و انقلابی دشت ورامین که شروع مبارزه و پیروزی انقلاب از این دشت ولایت مدار آغاز شد همانند سال‌های قبل با حضور پرشور خود بار دیگر عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند و با شهدای والا مقام و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مراسم ۲۲ بهمن امسال با حضور خانواده‌ها به همراه خودروهای شخصی و موتوری انجام شد که در طول مسیر با پخش شعارها و سرودهای انقلابی شکوه خاصی به جشن پیروزی انقلاب بخشید.

در پایان مراسم رژه خودرویی و موتوری در سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا، قطعنامه یوم الله ۲۲ بهمن قرائت خواهد شد.

مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری  ۲۲ بهمن در سه شهرستان ولایت مدار قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به این گونه است که در شهرستان ورامین از میدان ۱۵ خرداد (ابتدای کارخانه وارنا) به سمت مسجدجامع ورامین، شهرستان قرچک از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سوی میدان شهید ستاری ورودی شهر قرچک و در آخر  رژه خودرویی و موتوری در شهرستان پیشوا از میدان شهید چمران به سوی صحن امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار می‌شود.

رژه خودرویی و موتوری مردم اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی

همزمان با سراسر کشور مردن انقلابی و ولایتمدار شهرستان اسلامشهر، صبح امروز با رژه خودرویی و موتوری در خیابان‌های اصلی شهر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و طبق اعلام نظر ستادملی کرونا و عدم راه‌پیمایی و تجمع مردمی، اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر با نصب پرچم‌های ۳رنگ جمهوری اسلامی ایران بر روی خودروها و موتورسیکلت‌های خود مسیر میدان نماز اسلامشهر تا میدان امام خمینی(ره) واوان را با صدا در آوردن بوق و چراغ‌های روشن طی کردند و به جشن شور وشادی پرداختند.

امسال شیوع ویروس کرونا مانع از حضور در جشن بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن نشد و به سبکی نو  اقشار مختلف مردم و مسؤولان راه‌پیمایی این روز ملی را گرامی داشتند.

حضور خانواده‌ها در خودروهای شخصی، دوچرخه سواران و موتور سواران، نیروهای نظامی، نظامیان، بسیجیان و ورزشکاران، نیروهای خدماتی و سایر اقشار جلوه‌های زیبایی از حماسه حضور مردم این شهرستان خلق کرد.

رژه خودرویی ۲۲ بهمن علاوه بر شهر اسلامشهر، در بخش‌های چهاردانگه و احمد آباد مستوفی نیز با حضور اقشار مختلف مردم منطقه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حرکت خودروها و موتور سیکلت‌ها در مسیرهای تعیین شده انجام شد.

تجدید بیعت مردم غرب تهران با آرمان‌های انقلاب اسلامی در بهار ۴۲

مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد امروز به‌رغم وجود بیماری کرونا با حضور پرشور خود صحنه‌های زیبایی را از میثاقی دوباره با امام و انقلاب اسلامی رقم زدند.

امسال به دلیل شرایط خاص و شیوع کرونا و جلوگیری از انتشار این ویروس و حفظ سلامت مردم، راه‌پیمایی ایام الله ۲۲ بهمن به شیوه متفاوتی برگزار شد و مردم انقلابی و ولایت مدار در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس با راه‌اندازی کاروان‌های موتوری و خودرویی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نصب پرچم ایران بر خودروها مسیرهای تعیین شده را پیمودند. 

مردم انقلابی غرب استان تهران در این روز بزرگ با حضور باشکوه خود عهد و پیمانی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بستند. 

امروز مردم با در دست داشتن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر بر بهره‌گیری از فرهنگ مقاومت و سلیمانی‌ها در برابر دشمنان و به منظور حل دشمنان داخلی تأکید کردند.

حضور باشکوه مردم ولایی شهریار در جشن بهار انقلاب

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان شهریار در راهپیمایی سراسری سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از شهرک اداری تا مقابل امامزاده اسماعیل (ع) و مزار شهدای گمنام با حضور در این مراسم باشکوه ضمن گرامیداشت چهل‌و دومین بهار انقلاب بر حرکت عزتمندانه نظام اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کردند.  

حضور پرشور مردم شهر شهدای اقتدار و امنیت در ۲۲ بهمن

شهرستان ملارد امروز شاهد حضور مردمان انقلابی و ولایی بود که با برپایی کاروان‌های موتوری و خودرویی مسیرهای بلوار الغدیر، بلوار رسول اکرم و سرآسیاب را پیمودند و بار دیگر تجدید عهد با انقلاب اسلامی، امام و آرمان‌های شهدا بستند.

رژه منظم کاروان موتوری و خودرویی در جشن انقلاب در شهرقدس

مردم شهید پرور شهرستان قدس، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به شکل رژه موتوری و خودرویی از مقابل بلوار ۳۰ متری شورا را آغاز کرده و در پارکینگ آرامستان بهشت فاطمه(س) سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در پردیس

مردم شریف و انقلابی شهرستان پردیس راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال ۹۹ را متفاوت و به شکل رژه خودرویی و موتوری برگزار کردند.

شهروندان پردیسی از محل تجمع خود و ساعت ۱۰ صبح، از میدان امام خمینی(ره)، روبه‌روی شهرداری پردیس آغاز و از مسیرهای میدان امام خمینی(ره)، بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، میدان عدالت، میدان فلسطین، خیابان شهدای گلدره، بلوار علوم شناختی واقع در فاز ۴ پردیس و شهروندان بومهنی نیز در مقابل شهرداری بومهن گرد هم آمده و از مسیر شهرداری بومهن، بلوار امام خمینی(ره) به سمت رودهن (انتهای بومهن)، سپس به سمت تهران، بلوار شهید صارمی، میدان امام رضا(ع)، بلوار علوم شناختی واقع در فاز ۴ پردیس رسیدند.

همچنین شهروندان دو شهر سعیدآباد و خسروآباد جاجرود از ساعت ۱۰ صبح مقابل مسجد الهادی(ع) سعیدآباد از مسیر جاده قدیم به سمت بومهن با ملحق شدن به کاروان شهر بومهن(روبه‌روی شهرداری بومهن) با طی کردن مسیر بلوار امام خمینی(ره)، سپس به سمت تهران، بلوار شهید صارمی، میدان امام رضا(ع) به بلوار علوم شناختی واقع در فاز ۴ پردیس رسیده و این روز را به یادماندنی‌تر از سال‌های قبل کردند.

در مراسم پایانی که به شکل مختصر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بلوار علوم شناختی برگزار شد حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام دهه فجر سخنانی را در خصوص پیروزی انقلاب بیان و سپس قطع نامه ۲۲بهمن ماه قرائت شد.

پایان بخش این مراسم اجرای دو گروه تواشیح و آتش زدن پرچم کشورهای دشمن بود.

راه‌پیمایی خودرویی و موتوری حرم تا حرم

مردم ری امسال راه‌پیمایی ۲۲ بهمن چهل‌ودو سالگی انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از هر سال و به شکل خودرویی از حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تا حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار کردند.

مردم انقلابی ری که طی ۴۲ سال گذشته، در همه موقعیت‌ها به صحنه آمدند و وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش های انقلاب نمایان کردند، امسال نیز با وجود شرایط کرونایی، با حضور خودرویی و موتوری و به شکل متفاوت مراسم جشن پیروزی انقلاب را برپا کردند. 

این مراسم صبح امروز با حضور مسؤولان شهرستان و مردم به شکل خودرویی و موتوری در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز شد و سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران به سخنرانی پرداخت. 

خودروها و موتورسواران پس از طی مسیر در بزرگراه امام علی(ع) به سمت آرامگاه حضرت امام خمینی(ره) حرکت کردند و با استقرار در ضلع شمالی این آستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب ادای احترام کردند.

خروش حماسی مردم دماوند در ۲۲ بهمن متفاوت

مراسم جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی با حضور مردم با وسایل نقلیه شخصی در شهرستان دماوند برگزار شد.

امروز از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور، چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دماوند آغاز شد و خانواده‌ها با خودروی شخصی خود و برخی نیز بر روی موتورهای خود به سمت میدان ۱۷ شهریور حرکت کردند.

در این راه‌پیمایی، شعارهایی با محوریت «محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران» بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته‌ شده است.

ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری و ورود به موچ چهارم کووید ۱۹، با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات تصمیم گرفت که راه‌پیمایی ۲۲ بهمن خودرویی و موتوری برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول