اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حماسه مردم قم در بهمن 99/حضور خیل عظیم مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری

مردم شهر مقدس قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر خلق کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری، فرارسیدن یوم الله 22 بهمن را گرامی داشتند.

حماسه مردم قم در بهمن 99/حضور خیل عظیم مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مردم پایتخت انقلاب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای با شکوه را بار دیگر خلق کردند و با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط متفاوتی برگزار می شود، نشان دادند که همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

با توجه به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت موتوری و خودرویی، هزاران نفر از مردم شهر مقدس قم از مسیرهای مشخص شده خود را به ابتدای بلوار پیامبر اعظم رساندند و از ساعت 10 صبح حرکت سیل خروشان مردم قم از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شده است.

در حال حاضر بر اساس گزارش خبرنگاران فارس مسیرهای منتهی به بلوار پیامبر اعظم(ص) با ترافیک سنگین روبه رو است و بسیاری از خانواده‌های قمی در حال حرکت به سمت مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری هستند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول