اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

گام دوم انقلاب فرصت درخشش جوانان در مدیریت کشور است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به اینکه، در طول این سال‌ها هر زمانی که از ظرفیت مردمی استفاده کرده‌ایم به موفقیت نزدیک‌تر شده‌ایم، گفت: امروز باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب از درخشش جوانان در مدیریت کشور بهره‌ببریم.

گام دوم انقلاب فرصت درخشش جوانان در مدیریت کشور است

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: امروز باید روند پیشرفت انقلاب اسلامی را با آرمان‌های تعیین شده اوایل انقلاب بسنجیم، پیشرفت‌هایی در مسیرهای دانش و تکنولوژی محقق شده است که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه کشور چهارم دنیا در علم نانو هستیم، اظهار کرد: در علوم هسته‌ایی، هوا فضایی و علوم دریایی طی 42 سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته‌ایم، از این رو باید انقلاب را با آرمان‌های که داشته‌ایم تطبیق دهیم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی و از آن‌ها الگوگیری کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این طول این سال‌ها هر زمان که از ظرفیت مردمی استفاده شده است موفق عمل کرده‌ایم، اظهار کرد: امروز نیز باید از حضور جوانان مستعد برای رسیدن به موفقیت‌های پی در پی استفاده کنیم.

عسگری با اشاره به اینکه بیشترین تحریم‌ها در 42 سال گذشته اتفاق افتاده است، یادآور شد: در این مدت زمان به داشته‌های خود اعتماد کرده‌ایم و با تکیه بر توان داخلی و تلاش جوانان نخبه موفق شده‌ایم در مسیر خوبی گام برداریم. البته که این موفقیت‌ها توسط مردم و جوانان رقم خورده است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مسؤولان یادآور شد: متاسفانه برخی مسؤولان همچنان درهای اتاق خود را به روی مردم بسته‌اند و سعی دارند از راه دور وضعیت جامعه را مدیریت کنند که البته تأثیرگذاری مثبت این قبیل اقدامات در سطح جامعه دور از ذهن است.

نماینده مردم کرج در رابطه با نیاز مردم حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس، گفت: دسترسی از طریق فضای مجازی برای مردم فراهم شده است در این راستا مشکلات مردمی به صورت روزانه دریافت و رسیدگی به آن‌ها در دستورکار قرار می‌گیرد؛ همچنین تیمی تحت عنوان جغرافیای پیشرفت طراحی شده و به صورت شهر به شهر مسائل بررسی و اولویت بندی می‌شود؛ شیوه نهایی رسیدگی به نیازهای مردم حضور میدانی در مناطق محروم است.

این مقام مسؤول در خصوص آخرین اخبار بودجه 1400 اعلام کرد: با توجه به ایراداتی فراوانی که داشت و همکاری مجلس برای اصلاح بودجه صورت گرفت، البته دولت برخی از ایرادات را قبول نکرد و در حال حاضر کلیات بودجه رد شده است و دولت مشغول اصلاح لایحه است.

وی با اشاره به اینکه تأیید بودجه 1400 در عملکرد دولت برای سال‌های آتی و شرایط اقتصادی کشور نقش مهمی ایفا می‌کند، اضافه کرد: اگر لایحه جدید دولت مطرح و بازهم توسط مجلس رد شود سراغ چنددوازدهم خواهیم رفت.

گفتنی است؛ زمانی که کلیات بودجه رد می‌شود دولت، لایحه چند دوازدهم ارائه می‌کند. بودجه دو یا سه دوازدهم، در حقیقت دو یا سه دوازدهم از کل رقم بودجه سال جاری به اضافه میزان تورم است که در اختیار دولت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول