اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فجر ۴۲/جانشین فرمانده ناجا: راهپیمایی ۲۲ بهمن بدون هیچگونه مشکل امنیتی در سراسر کشور برگزارشد

جانشین فرمانده ناجا گفت: مراسم سراسری یوم الله 22 بهمن با شکوه و بدون هیچگونه مشکل امنیتی در سراسر کشور با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه برگزار شد .

فجر ۴۲/جانشین فرمانده ناجا: راهپیمایی ۲۲ بهمن بدون هیچگونه مشکل امنیتی در سراسر کشور برگزارشد

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار " قاسم رضایی " در حاشیه بازدید هوایی از مراسم باشکوه سیاسی انقلابی یوم الله 22 بهمن که به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت حرکت نمادین موتوری و خودرویی با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با رصدی که از کل کشور صورت گرفت، خوشبختانه ایام الله دهه فجر تا امروز امن‌ترین زمان در طول سال بوده و هیچ ناامنی در کل کشور از مرز تا سایر نقاط داخلی وجود نداشته است، افزود: به لطف پروردگار متعال مراسم 22 بهمن ماه امسال بسیار باشکوه و پرشور برگزار شد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه چهلمین و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی نقطه شروعی برای دهه و دهه‌های بعد انقلاب اسلامی و بالندگی هرچه بیشتر کشور است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به همراه خانواده های محترم شان همچون سال های گذشته در این مراسم حضور فعالی داشتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مردم میهن اسلامی ایران با نیروی انتظامی، همکاری بسیار خوبی داشتند و الحمدلله این مراسم با نظم و امنیت خاصی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول