اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر ۴۲| سخنرانان ۲۲ بهمن ۹۹ چه گفتند؟/ از تأکید بر «هوشیاری مقابل دشمن» تا لزوم همت مسئولان

شخصیت‌های سیاسی و مسئولان نظام، امروز با حضور در جمع مردم در راهپیمایی نمادین و موتوری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین مسائل مهم ملی، منطقه ای و بین‌المللی پرداختند.

فجر ۴۲| سخنرانان ۲۲ بهمن ۹۹ چه گفتند؟/ از تأکید بر «هوشیاری مقابل دشمن» تا لزوم همت مسئولان

خبرگزاری فارس، سردبیری استان‌ها - 22 بهمن امسال و جشن تولد انقلاب ملت ایران، متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد. حدود یک سال از شناسایی رسمی ویروس منحوس و ناشناخته «کووید 19» در کشورمان می‌گذرد و حالا جشن 42 سالگی انقلاب اسلامی نیز متاثر از محدودیت‌های بهداشتی و پیشگیرانه برگزار شد.

جای جای ایران عزیز،‌امروز صحنه رژه موتوری و خودرویی اقشار مختلف مردم بود که سال‌های گذشته، موج به موج در کنار هم، صحنه‌های همبستگی و اتحاد ملی را با پای پیاده خلق می‌کردند.

زینت‌بخش راهپیمایی ابداعی و ابتکاری امسال هم،‌ علاوه بر پرچم سه رنگ و غرور آفرین جمهوری اسلامی، تصاویر امام راحل خمینی بت‌شکن (ره)،‌ خلف صالحش مقام معظم رهبری و سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود که حالا دومین راهپیمایی 22 بهمن بدون او، برگزار شد؛ هرچند جای او. در دل‌های میلیون‌ها ایرانی زنده و پاینده است.

در مراسم‌های نمادین موتوری و خودرویی در سراسر کشور، مسئولین کشور و شخصیت‌های شناخته شده سیاسی و نظامی به سخنرانی پرداخته و مسائل مختلفی را با مردم در میان گذاشتند که در ادامه، بخش‌هایی از سخنان آنها را در برخی مراکز استان‌ها مرور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی: دشمن به دنبال احیای تفکر دنیاپرستی است

 

ر تبریز نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع مردم گفت: دشمن به دنبال احیای یک تفکر طالب دنیایی و ترجیح دادن دنیا به آخرت است و بدانید کسی که چنین تفکری داشته باشد، در جبهه امام حسین (ع) نمی‌تواند باشد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی اظهار داشت: اولین اقدام دشمن، ترویج بی‌بصیرتی، فاصله گرفتن از حقیقت دین و ترویج ظاهرنگری و پوسته‌نگری به دین است و القاء اینکه دین‌داری بدون روحیه انقلابی و جهادی لازم است؛ در حالی که باید بپذیریم که در برابر ظالم ایستادن هم جزئی از دین است.

نیکزاد: تفاوتی بین احزاب آمریکا در استراتژی علیه ایران وجود ندارد

نایب رئیس دوم مجلس هم، سخنران ویژه مراسم 22 بهمن اردبیل بود.

 

علی نیکزاد اظهار داشت: حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته از پیروزی این انقلاب در زمینه‌های مختلفی چون تولید علم، زیرساخت، صنعت و معدن، ارتباطات، انرژی، نفت، گاز، آب، برق، هوافضا، فناوری، نانو تکنولوژی، پزشکی، توان دفاعی و نظامی، اورانیوم و... بسیار ارزشمند بوده است.

وی بیان کرد: امروزه انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی دنیا تاثیرگذار بوده و در سپهر مقاومت و در منطقه هیچ اقدام و تصمیمی بدون توجه به نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست، انقلاب اسلامی هم‌چنان در وفاداری به آرمان‌های الهی و انسانی و دفاع از مظلوم پایدار است و در عرصه عدم همراهی با اسکتبار و استثمار ثابت‌قدم بوده و در عرصه حق‌خواهی بی‌بدیل است و منطق ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد بوده و برای آزادگان دنیا تکیه‌گاه است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: امروز هیچ شگفتی و دست‌پاچگی در ما برای نشستن بر پای میز مذاکره با آمریکا وجود ندارد و برای ما هیچ حزبی در آمریکا تفاوتی ندارد چرا که هیچ تفاوتی در راهبردها و استراتژی‌های این کشور علیه مردم مظلوم منطقه و هم‌چنین مردم حق‌خواه جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و اینان هیچ‌گاه چشم دیدن استقلال کشورها، پیشرفت جوامع، اجرای احکام نورانی اسلام در قالب جمهوریت نظام با رای مستقیم مردم را نداشته و نخواهند داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت شریف ایران تصمیم گرفته‌اند که با تکیه بر توان خود، خداباوری، خدامحوری و خداجویی، تکیه بر توان انسانی خلاق، روی پای خود ایستاده و در راستای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش ایفا می‌کند و حرف اول را می‌زند، به برکت وجود همین مردم شریف و انقلابی و خداباور است.

اوحدی: دشمنان انقلاب، به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند/ «مکتب سلیمانی» مسیر را هموار می‌کند

 

در کرج، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مردم، با اشاره به اینکه چهل و دومین جشن انقلاب به کوری چشم دشمن با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد، گفت: هر کسی که اعلام کرد به مقابله با این انقلاب خواهد پرداخت خود به زباله‌دان تاریخ پیوست؛ شاهدیم ترامپی که تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران اخذ کرد حالا هیچ جایگاهی ندارد.

سعید اوحدی تصریح کرد: چراغ فروزان مکتب سلیمانی می‌تواند مسیر را برای ما هموارتر کند، مکتب سلیمانی الگویی برای دستیابی به جامعه‌ایی با آرمان‌های شهدا است؛ این الگو بستر لازم را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی فراهم خواهند کرد و به امید خدا قله تمدن اسلامی توسط جوانان کشور فتح خواهد شد.

اوحدی در پایان اضافه کرد: مردم وفادار به انقلاب و کشور می‌توانند در کنار مسؤولان سربلندی، افتخار، عزت، آزادی، آبادی برای کشور را محقق کند؛ مجلس انقلابی، دولت خدمت گذار و قوه قضایی عادل حتما حمایت مردم را خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی: تا پایان سیاست‌های استکباری، مردم ایران «مرگ بر آمریکا» را تکرار می‌کنند

 

در بوشهر آیت الله سیداحمد خاتمی عضو شورای نگهبان و  امام جمعه موقت تهران گفت: رؤسای جمهور آمریکا و آخرین نفرشان که روزهای فلاکت خود را می‌گذراند، آرزو داشتند که مردم ایران «مرگ بر آمریکا» نگویند اما تا زمانی که سیاست‌های استکباری باشد، مردم همواره مرگ بر آمریکا را تکرار می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیچ‌کس منکر مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته نیست اما همگان بر این تأکید دارند که اسلام به ذات خود ندارد عیبی! هر عیب که هست از مسلمانی ماست. آمریکا و شبکه‌های تلویزیونی بیگانه که مراسم را منعکس می‌کنند بدانند که این مردم با انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

خاتمی با بیان اینکه مدیریت ولی‌فقیه امام قبل و بعد از پیروزی انقلاب، این انقلاب را به ثمر نشاند، گفت: اگر مدیریت ولایت ولی‌فقیه نبود، این انقلاب آسیب‌ها می‌دید. ماندگاری این ۴۲ سال نشانه موفقیت مدیریت ولایت‌فقیه است.

وی با بیان اینکه مدیریت ولایت‌فقیه در این سال‌ها باعث پایداری نظام اسلامی بوده است، گفت: هشت سال جنگ با استکبار، خنثی‌کردن ۶ کودتا، فتنه‌های گوناگون اما انقلاب اسلامی مثل سرو ایستاده ماند و همه این موفقیت‌ها به‌خاطر مدیریت صحیح ولی‌فقیه زمان است.

سردار سلیمانی: چشم امید ملت‌های آزاده جهان به انقلاب اسلامی ایران است

 

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم امروز میهمان مراسم 22 بهمن مردم شهرکرد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه بلند و نورانی در پیش دارد، گفت: موارد باقیمانده از کارنامه درخشان انقلاب اسلامی همچون تحقق دولت اسلامی با میدان‌داری جوانان و روحیه جهادی و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور پیش روی ملت ایران است.

سلیمانی تأکید کرد: هنوز در عرصه‌های عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی ایرانی اسلامی و علم و دانش کارهای ناتمامی هست که باید تمام شود.

وی بیان داشت: همانطور که در ۴۲ سال گذشته چشم امید ملت‌های آزاده به ایران است، وقتی الگوی تکامل‌یافته انقلاب در مقابل چشم جهانیان قرار بگیرد برای عملیاتی کردن آن در کشورهای خود تردیدی نخواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در موضوعات مختلف توانستیم با تمسک به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی الگوسازی کنیم و آن الگو مورد تأسی ملت‌های دیگر قرار گرفته است.

جلیلی: فشار اقتصادی، آخرین تیر دشمن است

 

در مشهدالرضا (ع)، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه امروز آخرین تیر در تیرکش دشمن فشار اقتصادی است، تصریح کرد: ملت ما در همین سه سال رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف داشته است، آن‌ها می‌خواستند نفت را صفر کنند، اما امروز ما صادر کننده بنزین هستیم و در صنایع پتروشیمی و صنعت‌های پایین دستی به خوبی عمل کرده‌ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تزویر می‌گوید، ایران به برجام برگرد، ما هم برمی‌گردیم، ادامه داد: این امر شاید به ظاهر منطقی باشد، اما آن‌ها توقع ندارند، اول ایران به برجام بازگردد.

وی افزود: طبق تایید آژانس انرژی اتمی، ایران همه تعهداتش در برجام را انجام داده، اما آمریکا علاوه بر عمل نکردن به تعهداتش، کلا از برجام خارج شده است.

جلیلی با تاکید بر اینکه طبق همان برجام ایران حق دارد در صورتی که طرف مقابل قراداد از برجام خارج شد برخی یا همه تعهداتش را متوقف کنند، اضافه کرد: اما آمریکا می‌گوید، اول ایران باید بر بحران بازگردد، اگر فرض را بر این بگیریم که آمریکا به برجام باز گردد نتیجه این است که مجدد یک هزار و ۵۰۰ تحریم جدید را به ایران تحمیل می‌کند.

حجت‌الاسلام شیرازی: نسل جوان جامعه ما امروز شاهد سقوط آمریکا خواهد بود

 

در دیار باب‌الرضا (ع) خراسان شمالی نیز مردم راهپیمایی موتوری 22 بهمن را پرشور برگزار کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثرالله (ع) سپاه، بابیان اینکه ملت ایران در چهارچوب قوانین اسلامی اهدافش را اجرایی خواهد کرد، افزود: اکنون امت‌های اسلامی همانند سوریه، لبنان، عراق و یمن، ملت ایران را الگوی خود قرار داده‌اند زیرا ایران ۴۲ سال انقلابش را حفظ کرد و پایبند آرمان‌های خود بود.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: نسل جوان جامعه ما امروز شاهد سقوط آمریکا خواهد بود؛ به‌طوری‌که صدای شکسته شدن استخوان استکبار به گوش همگان رسیده است. 

وی در پایان با اشاره به این‌که ملت ایران پای تمام سختی‌ها، تحریم و تهدیدها ایستاده است، گفت: این ملت تمام این مشکلات را به جان می‌خرد و تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و یک روز پرچم استقلال ملت فلسطین در بیت‌المقدس به اهتزاز درمی‌آید و نظام استکبار ساقط خواهد شد.

متکی:  آمریکا دوره افول خود را می‌گذراند

 

در زاهدان، وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در جمع مردم این شهر حضور یافت و در سخنانی اظهار داشت: از ۴۲ سال پیش، روز به روز شعاع الهام بخشی انقلاب اسلامی در جای جای جهان بیشتر می‌شود، آنانی که می‌گفتند امروز همه "زلف جهان زیر پر ما و همه چیز تحت اراده ما است"، هر کاری را که می‌خواهند امروز انجام دهند، نمی‌توانند و هر کاری که می خواهند جلویش را بگیرند باز نمی توانند و این ذلت آنها را نشان می دهد. این کلام روشن رهبری که آمریکا دوره افول خود را می‌گذراند یک سخن دقیقِ کارشناسانه مبتنی بر یک تحلیل واقع‌گرایانه است.

وی گفت: مقام معظم رهبری و مسئولان از مشکلاتی که مردم در این چند سال با آن مواجه بوده و هستند آگاه هستند، اما مردم در برابر دشمنان خارجی در برابر کسی که می‌خواست دین و مردم و نظام جمهوری اسلامی را تحقیر کند و به شکست بکشاند ، مردانه و زنان ایستادند و امروز صف شکست‌خوردگان و پیروزشدگان مشخص و معین است.

مظفر: حرکت به سوی قله‌های پیشرفت، با استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان میسر است

 

در مراسم 22 بهمن قزوین، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسؤولین نظام جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنهٔ ایران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در یاد داشته باشند که هرگز چشم به بیگانه ندوزند و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان این مرز و بوم به سوی قله‌های پیشرفت حرکت کنند.

حسین مظفر یادآور شد: دشمنان ما همواره توطئه‌های بسیاری را با تهدید و تحریم بر ما تحمیل کردند و تلاش داشته و دارند تا زیرساخت‌های کشور را نابود کنند، اما کماکان شاهدیم که انقلاب هر روز قوی‌تر از روز قبل در مسیر خود حرکت می‌کند.

وی تأکید کرد: ما در مسائل اقتصادی نتوانسته‌ایم آن‌گونه که لازم است انتظارات و خواسته‌های مردم را برآورده کنیم، اما بی‌شک با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

ذوالنور: سستی و کم‌کاری، محصول دوری از انقلاب و آرمان های انقلاب است

 

در قم، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند، بیان کرد: شکوه یوم الله 22 بهمن امسال نشان داد که توطئه های استکبار شکست خورده است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با تاکید بر اینکه فساد، عقب ماندگی و سستی و کم‌کاری محصول انقلاب نیست بلکه محصول دوری از انقلاب و آرمان های انقلاب است، اضافه کرد: در حوزه های گوناگون به برکت انقلاب اسلامی و حرکت ولایتمدارانه فرهیختگان و فرزندان غیور این مرز و بوم با وجود تحریم های شدید، تحولات بسیاری رقم خورده است و در حوزه اقتصادی نیز امکان تحقق چنین تحولی وجود دارد.

وی تاکید کرد: کشوری که می تواند با وجود تحریم ها ادوات سبک و سنگین نظامی بسازد قطعا می تواند آمریکا و اسرائیل را نیز از نیات پلید خود منصرف کند.

ذوالنوری یادآور شد: اگر اجازه داده شود که روحیه جهادی و ارزش انقلابی از دیوارهای سربه فلک کشیده رانت خواری و ویژه خواری عبور کند در حوزه های اقتصادی و خودرویی نیز به برکت انقلاب و توسط فرزندان ملت شاهد تحول گسترده خواهیم بود.

حاجی بابایی: انقلاب آینده روشنی دارد؛ سوءاستفاده کنندگان روسیاه می‌شوند

در دیار سیدالشهدای مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» هم مردم سنگ تمام گذاشتند و 22 بهمن متفاوتی را رقم زدند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این مراسم گفت: انقلاب آینده روشن و شفافی دارد اما کار سخت است آزمون‌های سختی پیش رو داریم ولی انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهند رسید و روسیاه کسانی می‌شوند که سوء استفاده کردند و روسفید کسانی می‌شوند که پشتیبان رهبری و مردم هستند.

دژپسند: دشمنان به اهدافشان نرسیده اند

 

در گرگان وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع مردم، با اشاره به اینکه سال‌های 1391 و 1392 فشار زیادی به ایران وارد شد، افزود: این فشار به گونه‌ای شد که متغیرهای کلان اقتصادی بشدت آسیب دید و روند منفی گرفت، هدف دشمن این بود که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما مقاومت ملت ایران منجر به پیروزی‌های مختلف شد و نقشه‌های دشمن را برملا کرد.

وی گفت: دشمنان می‌خواستند شکاف دولت و ملت را به گونه‌ای کنند که بین مردم با نظام فاصله ایجاد شود دشمنان نتوانستند موفق به اجرای برنامه‌هایشان شوند این روند و پس از مذاکراتی که راجع به هسته‌ای شکل گرفت، در سال‌های 1395 و 1396 و در سال 1397 با تغییر رییس جمهور آمریکا متأسفانه برگشتیم و با شدت بیشتر دوباره یک سلسله توطئه‌های دیگری بر علیه ایران طراحی شد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: از سال1342، انقلاب هیچ‌گاه دور از توطئه‌ها و برنامه‌های شیطانی دشمن نبوده است، دشمنان هیچ‌گاه با توطئه‌هایشان به اهدافشان نرسیدند گرچه فشار به مردم وارد شد اما دشمنان قدرت شناخت مردم ما را نداشتند چون مردمی که این نظام را ایجاد کردند حتماً به سهولت دست از حمایت نظام برنمی‌دارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری: انقلاب اسلامی هیمنه دو قطب مارکسیسم و کاپیتالیسم را درهم شکست

 

در مراسم 22 بهمن شهر رشت، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه انقلاب ما زمانی انقلاب پیروز شد که جهان در دوقطبی شرق مارکسیستی و غرب کاپیتالیستی قرار داشت، گفت: دو تفکری که معتقد بودند که دیگر جایی برای معنویت نیست دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند، قیام بصیر مردم ایران همه تفکرات و برنامه‌های آن‌ها را بهم ریخت.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران در زمان وابستگی دنیا به دو بلوک شرق و غرب، شعار نه شرقی نه غربی  سر داد و پای آرمان‌های خود ایستاد بیان کرد: در هیچ‌یک از انقلاب‌های دنیا مردم این‌قدر صبر و مقاومت از خود نشان ندادند و باوجود همه توطئه‌های شوم دشمن، انقلاب ایران هرروز جوشش جدید و قدرت جدیدی از خود در دنیا به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه اگرچه انقلاب موانعی بر سر راه دارد اما به همت مردم بصیر ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم ایران عزیز سستی و ضعف از خود نشان ندادند و باقدرت در مقابل دشمن ایستادند حتی در سخت‌ترین شرایط اسارت رزمنده ۱۳ ساله ما از حجاب و عفاف و آرمان‌های انقلاب سخن گفت.

سردار صفوی: آمریکا در چرخه افول است/ دشمنان با یک نیروی مسلح آماده مواجه هستند

در خرم آباد، مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمنان خارجی و فرامنطقه‌ای ما خصوصا مثلث شرارت آمریکا و صهیونیست‌ها و نوکران منطقه‌ای آن‌ها، نمی‌توانند ما را تهدید نظامی کنند، چرا که نظام مقتدر جمهوری اسلامی، قدرت ملت و نیروهای مسلح ایران و با داشتن رهبری خردمند و شجاع آن‌چنان قوی شده‌ایم که دشمنان را پشیمان می‌کنیم.

سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی با بیان اینکه قدرت آمریکا دچار اضمحلال و سیاستش نخ‌نما و بی آبرو شده است، افزود: با شکست استراتژی‌های‌شان در لشکر کشی به افغانستان و عراق بعد از بیست سال نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۷ تریلیون دلار هزینه کردند و بالای ۳۰ هزار کشته و زخمی دادند و در این روند ۲۰ ساله فرصت‌های خوبی برای چینی‌ها، روسها و ایران حاصل شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: آمریکایی‌ها که در معادله جهانی رقابت اصلی‌شان با چین و روسیه بود؛ درگیر عراق و افغانستان شدند. طی این مدت، چینی‌ها از نظر اقتصادی و روس‌ها به لحاظ نظامی پیشرفت کردند و ایران و قدرت نفوذ خود را از دریای خزر تا مدیترانه امتداد بخشید.

حجت‌الاسلام حسنی: مردم 220 هزار شهید داده‌اند تا عزت ملی حفظ شود/ مسئولان کاستی‌ها را جبران کنند

در دیار علویان «مازندران» هم مردم مانند جای جای کشورمان، 22 بهمن 99 را تماشایی و متفاوت کردند.

سخنران این مراسم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود. 

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی با بیان اینکه ملت ایران بیش از ۲۲۰ هزار نفر از بهترین عزیزان خود را به مسلخ عشق بردند تا بتوانند عزت ملی خود را حفظ کنند، گفت: مردم همچنان پای انقلاب هستند؛ مسئولان هم باید کاستی‌ها را جبران کنند.

وی تاکید کرد: ما منکر تلاش‌های مسؤولان نیستیم اما اگر راهبرد اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا می‌شد امروز همه این تحریم‌ها بی‌اثر می‌شدند که ضرورت دارد بیشتر به این مسائل توجه شود.

حجت‌الاسلام سعیدی: دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن، نقشه خطرناکی است

 

در بندرعباس، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن کار غلطی است چرا که آنان راهبردشان را نسبت به انقلاب اسلامی در حذف مولفه‌های قدرت ملی ما کنار نگذاشته‌اند.

حجت الاسلام علی سعیدی با تأکید بر این که راهبرد بایدن همان راهبردهای دوران اوباما است چرا که وی معاون اوباما بود و تمامی سیاست‌های منطقه‌ای و جهانی آمریکا را در دوران ریاست جمهوری اوباما تدوین و راهبری می‌کرد، افزود: راهبرد آنان همواره دشمنی و خصم با ملت ایران بوده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در ادامه با اشاره به اهمیت نقش و حضور مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از این دستاوردها، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره نقشی متفاوت در صحنه داشته‌اند. از پیروزی انقلاب اسلامی تا استقرار انقلاب و اقتدار انقلاب و دیگر نقش‌های اقتدار آفرین، همواره مردم در خط اول مجاهدت و مقاومت بوده‌اند و این حضور با قدرتی روزافزون ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول