اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: حفاظت از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با یاد شهیدان، امام شهیدان و بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) همراه است.

حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، صبح امروز حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام اظهار کرد: امام به عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامی با ایجاد حکومتی بر پایه حق و ارزش‌های اسلامی به آن همه وابستگی‌ها و... پایان داد؛ همان طور که امام(ره) فرمودند، حفاظت از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با یاد شهیدان، امام شهیدان و بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) همراه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه بین مفهموم امام و مفهوم انقلاب پیوند وسیع و ناگسستنی وجود دارد، گفت: هرجا سخن از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقلال، آزادی، آزادی خواهی اعتراض و قیام است، نام امام(ره) به طور طبیعی و خود به خود به ذهن ملت‌ها خطور می‌کند.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: باید در این روز یاد امام(ره) را گرامی بداریم، او را تجلیل و تکریم کنیم پرا که هرچه ملت ایران از عزت، اقتدار، استقلال، آزادی و پیشتازی از دفاع از ارزش‌ها دارد یکجا مدیون امام(ره)، شهیدان عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در عرصه نظم و امنیت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در روز تاریخی ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ملت ایران است چرا که این روز پایان حکومت ظالمانه، جبارانه و خبیثانه‌ی رژیم منحوس پهلوی است؛ رژیمی که در جهان و منطقه جزو وابسته‌ترین، خبیث‌ترین و فاسدترین رژیم ها به شمار می‌آمد.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: حکومت ظالمانه و دیکتاتورانه پهلوی با حمایت دولت خبیث و مکار انگلیس بر کشور ایران مسلط شد و تا ۲۲ بهمن ۵۷ جز فقر، فلاکت، فساد فحشا، ذلت و بیچارگی چیزی نداشت و به معنای واقعی ملت ایران هیچ کاره بود.

وی گفت: بنده با همه وجودم اعتقاد دارم گرچه ملت ایران در بعد اقتصاد و معیشت دچار سختی هست اما این سختی با روزگار سیاه پهلوی هرگز قابل مقایسه نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: در زمان پهلوی ده‌ها هزار روستا و شهر از امکانات حداقلی، آب آشامیدنی سالم، بهداشت خبری نبود و تنها چند شهر بزرگ برای چشم پر کردن مردم و خوشگذرانی خود، رسیدگی می‌شد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۲۲ بهمن یک نه بزرگ به رژیم پادشاهی که بیش از ۵۰ سال بر مردم حکومت می‌کرد، بود؛ افزود: به یاد دارم که مشروب فروشی‌ها و قمارخانه‌ها در رژیم پهلوی بیشتر از مساجد و مراکز تعلیم و تربیت بود و مردم از کمترین امکانات زندگی بهره‌ای نداشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: روز یوم‌الله ۲۲ بهمن، پایان دوران ظلمت، فساد، فحشا و بی بند و باری بود؛ بی‌بند و باری و فساد جنسی و اخلاقی در ایران به گونه‌ای بود که ما مثل آن را نداشتیم.

وی تصریح کرد: این یک نه بزرگ همراه بود با یک بله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که بر پایه‌ی احکام شرعی و معارف دین تأسیس شد؛ این نه بزرگ به فاصله ۵۰ روز با آرای مطلق مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اگر مردم ایران، امروز را جشن می‌گیرند و آن را گرامی می‌دارند و هر ساله باشکوه‌تر از سال قبل انقلاب خود را تر و تازه می‌کند زیرا یک حادثه بزرگ در تاریخ اسلام اتفاق افتاد و آن تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام وحیانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی جزو آرزوهای همه ائمه معصومین بود، گفت: حکومت اسلامی جزو آرزوهای مقدس اهل بیت بود؛ ائمه خدا در طول زندگانی ۲۵۰ ساله خود درصدد ایجاد حکومت علوی و نبوی بودند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول