اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بذرپاش: برخی دستگاه‌ها در تبیین اهداف انقلاب کم‌کاری کرده‌اند

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: کم‌کاری دستگاه‌های مختلف در تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب به جوانان، وظیفه دلسوزان نظام در روشنگری را دوچندان کرده است.

بذرپاش: برخی دستگاه‌ها در تبیین اهداف انقلاب کم‌کاری کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور ظهر امروز در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهرستان ری در حرم مطهر امام راحل، اظهار کرد: قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال به قدری اهمیت دارد که رؤسای جمهور کشورهای مختلف باید در مقابل آن موضع مشخص داشته باشند.

وی گفت: زمانی که امام خمینی(ره) فرمودند در کنار بلوک شرق و بلوک غرب قدرت دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است برخی این حرف را باور نداشتند اما امروز می‌بینیم که ایران اسلامی یک قدرت و پناه آزاگان جهان شده است.  

رئیس دیوان محاسبات با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه بیان کرد: دشمنان با انواع رسانه‌ها از جمله فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و تهمت زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تک تک افراد جامعه و متدینین امروز وظیفه دارند که نسل جوان کشور را توجیه کنند.

بذرپاش با اشاره به اینکه ۷۰ درصد جمعیت ایران در حال حاضر متولدین پس از انقلاب هستند، افزود: این افراد زمان طاغوت را لمس نکرده‌اند از همین رو باید افراد آگاه جواب تمام شبهات و تهمت‌هایی که دشمنان به این نظام می‌زنند را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آنگونه که باید در مدارس و اماکن عمومی به خوبی به جوانان تبیین نشده است، تصریح کرد: این کم کاری دستگاه‌های مختلف امروز وظیفه دلسوزان نظام را دوچندان کرده است که باید به روشنگری جوانان بپردارند.

رئیس دیوان محاسبات با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داری ۲ بُعد روح و کالبد است، تأکید کرد: عملکرد دستگاه‌های مختلف و مسؤولان نظام در حال حاضر جزو کالبد نظام محسوب می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: گاهی اوقات دیده می‌شود عملکرد بد دستگاه‌ها، مسؤولان و فرزندانشان که جزو کالبد نظام محسوب می‌شوند به نام کل نظام اسلامی ایران نوشته می‌شود در حالی که عملکرد افراد نباید موجب خدشه در روح نظام شود.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب هرگز در مسائلی که روح نظام را هدف قرار داده بود کوتاه نیامد، چرا که کوتاه آمدن رهبر جامعه از ارزش‌های آن موجب انحراف در حرکت کل نظام می‌شود.

رئیس دیوان محاسبات تأکید کرد: مردم همیشه باید در رکاب و پشت سر رهبر معظم انقلاب باشند چرا که برنامه‌ها و اهداف ایشان فقط با حمایت و حضور مردم در صحنه امکان‌پذیر است.

بذرپاش با بیان اینکه شیعه پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال توانسته است یک حکومت اسلامی برای خود ایجاد کند، ابراز کرد: آخرین حکومت اسلامی تاریخ مربوط به حکومت پنج ساله امیرالمؤمنین(ع) است و اگر خدایی نکرده با عملکرد غلط ما این نظام از بین برود هزاران سال طول می‌کشد تا شیعه صاحب حکومت اسلامی شود.

وی در پایان تأکید کرد: اگر می‌خواهیم حکومت اسلامی ایران حفظ شود باید همگان یک دل و یک صدا پشت سر رهبری و مطیع ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول