اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ایران از دولت و ملت سوریه

رئیس جمهور سوریه در دیدار دستیار ارشد وزیر خارجه ضمن تقدیر از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه، بر اهمیت هماهنگی و رایزنی مستمر دو کشور تاکید کرد.

قدردانی بشار اسد از حمایت‌های ایران از دولت و ملت سوریه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «علی اصغر خاجی» مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز چهارشنبه در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌و‌گو کرد. 

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات سوریه، نشست هفته آینده روند آستانه در سوچی و همچنین گفت‌وگوهای اخیر کمیته قانون اساسی در ژنو بحث و تبادل نظر به عمل آمد. 

بشار اسد ضمن تقدیر از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت و حکومت سوریه، بر اهمیت هماهنگی و رایزنی مستمر دو کشور و حفظ دستاوردهای حاصله در روابط دوجانبه و همچنین روند سیاسی و نشست‌های آستانه تاکید کرد.

علی اصغر خاجی در این دیدار نقطه نظرات و مواضع کشورمان در خصوص روند آستانه و همچنین در حاشیه پنجمین جلسه کمیته قانون اساسی در ژنو را تبیین و بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مکانیسم آستانه و همچنین کمک به تسهیل گفت‌وگوها در کمیته قانون اساسی با هدف حل و فصل مسائل سیاسی در این کشور  تاکید کرد.

در این دیدار همچنین موضوع تقویت همکاری‌های دو و چندجانبه اقتصادی با سوریه مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول