اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ملت با وجود محدودیت‌های کرونایی امروز صحنه‌هایی بدیع از انقلابی‌گری خلق کردند

شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی طی بیانیه‌ای تصریح کرد: ‌ملت ایران امروز علی رغم محدودیت‌های کرونایی با خلاقیت و بالندگی، صحنه هایی بدیع از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند.

ملت با وجود محدودیت‌های کرونایی امروز صحنه‌هایی بدیع از انقلابی‌گری خلق کردند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی بـا صدور اطلاعیه‌ای از حضور پر شور مردم در بزرگداشت تماشایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برآمده از خواست و اراده مردم است که در گذرگاه های مختلف تاریخی، با پشتوانه عظیم مردمی، استوار و بالنده، نقش آفرینی کرده و مسیر پر افتخار خود را با وجود دشمنی و دسیسه های فراوان با قدرت و اقتدار طی نموده است.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت ایران زمین به وقوع پیوست.

ملت انقلابی ایران اسلامی امروز علی رغم محدودیت های موجود ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، با خلاقیت و بالندگی، صحنه هایی بدیع از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن 22بهمن ماندگار و تماشایی تر از قبل و تبلور عینی شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» بار دیگر پایبندی به ارزش های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر کشور از هر قشر و با هر سلیقه ای که با درک درست و حضور در صحنه، در عین رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکل  خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این ملت فهیم ، فجر باوران و فجریاوران اعلام نموده ودوام توفیقات ملت شریف و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول