اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فضای اختصاصی ورزش بانوان در قشم افتتاح شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از آغاز بهره‌برداری از فضای اختصاصی ورزش بانوان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در این جزیره خبر داد.

فضای اختصاصی ورزش بانوان در قشم افتتاح شد

مرتضی شیخ‌زاده شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: پیرو دغدغه و مطالبه بانوان جزیره قشم شامگاه امشب فضای اختصاصی ورزش بانوان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این محل شامل پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بوده و از قابلیت ورزش‌هایی همچون اسکیت نیز برخوردار است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: محل اختصاصی ورزش بانوان واقع در محل گلدن سیتی قشم(فرودگاه قدیم) از ساعت ۱۹ الی ۲۲ پذیرای بانوان و کودکان می‌باشد.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری منطقه آزاد قشم وظیفه اداره و مدیریت مجموعه را بر عهده‌ دارد و ارائه آموزش‌ها و برگزاری ویژه مسابقاتی نیز به منظور نشاط بیشتر بانوان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تداوم در اختیار بودن این فضا منوط به میزان استقبال بانوان جزیره است و اقدامات لازم جهت تامین امنیت آنان در فضای موجود نیز انجام شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول