اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جشن پیروزی انقلاب در «بوموسی» جزیره سرافراز ایرانی/ موتورهایی که بیخ گوش اجنبی‌ها به صدا در آمد+عکس

هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی خودرویی، موتوری و شناوری در جزیره بوموسی به‌عنوان جنوبی‌ترین نقطه مرزی ایران نیز برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب در «بوموسی» جزیره سرافراز ایرانی/ موتورهایی که بیخ گوش اجنبی‌ها به صدا در آمد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوموسی، همگام با سراسر کشور، راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در جزیره بوموسی با حضور مسؤولان، اقشار مختلف مردمی، پرسنل نظامی و انتظامی و پرسنل ادارات و عموم مردم شهرستان از محل میدان امام حسین(ع) جنب مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق آغاز شد.

22 بهمن امسال با وجود شیوع کرونا و تغییر برنامه‌های برگزاری راهپیمایی باشکوه این روز، در جزیره بوموسی جلوه بی‌نظیری به خود گرفته و صدها موتورسیکلت، خودرو و شناورهای مردمی در آغاز چهل و دومین سالگرد در رینگ ساحلی جزیره رژه همدلی و ایمان برپا کرده‌اند.

صدها شناور مردمی و نظامی و انتظامی نیز همگام با راهپیمایی خودرویی و موتوری مردم بوموسی نیز در جوار ساحل در خلیج فارس به صف عظمت و اقتدار ملت ایران در 22 بهمن پیوستند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، رژه موتوری پس از عبور از محله‌های صیادان، مروارید و راشستان و گذر از جاده ساحلی رینگ جزیره به محل پایان مراسم که گلزار مطهر شهدای گمنام بود وارد شدند.

در محل گلزار شهدای گمنام، رضا پوربابایی فرماندار شهرستان بوموسی به‌عنوان سخنران ضمن تبریک چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی از حضور حماسی و همیشگی مردم شریف و مرزدار بوموسی در صحنه‌های مختلف انقلاب و میثاق دوباره آنها با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا، تقدیر و تشکر و به طور اختصار خدمات نظام در بوموسی را برای شهروندان تشریح کرد.

در پایان قطعنامه سراسری این راهپیمایی در ۹ بند قرائت و شرکت‌کنندگان با ندای تکبیر خود هر بند از قطعنامه را مورد حمایت قرار دادند.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول