اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

با حضور دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران و سرپرست معاونت هماهنگی امور اتاق ها و اتحادیه ها اتاق تعاون ایران از مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

تقدیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران و  سرپرست معاونت هماهنگی امور اتاق ها و اتحادیه ها اتاق تعاون ایران از مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

در این مراسم، محمدرنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران تقدیر و تشکر رئیس اتاق تعاون ایران را به مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرد.

وی در این مراسم، با تشریح عملکرد مرکز داوری،  آخرین اطلاعات و آمار در خصوص رسیدگی به پرونده ها در سراسر کشور را ارائه کرد.

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران، در ادامه به چالش های پیشروی مراکز داوری با توجه به گسترده شدن صلاحیت شوراهای حل اختلاف پرداخت.

رنجبر در این مراسم همچنین به رویکرد آینده مراکز داوری در نگاه قوانین جدید اشاره و بر لزوم همکاری بیشتر با شورای راهبردی قوه قضائیه و همکاری با مرکز مشاورین و وکلای قوه قضائیه  تاکید کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از این مراسم، بر اهمیت ایجاد کانون داوری در استان اشاره کرد و نقش مراکز داوری اتاق تعاون در پیشرفت کانون حائز اهمیت عنوان کرد.

در این مراسم، رئیس کل دادگستری استان با تشکر از اتاق تعاون استان، بیان داشت: با توجه به سیاست های قوه قضائیه و در راس آن رئیس محترم قوه قضائیه، همکاری های لازم در خصوص داوری و کارگروه موانع تولید در دادگستری استان و رفع مشکلات تعاونگران صورت خواهد گرفت.

در این مراسم، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان نیز در خصوص کانون داوری توضیح داد و گفت: کانون داوری به زودی در استان ثبت خواهد شد که حل مشکلات مراکز و موسسات داوری را در دستور کار دارد.

رئیس حل شورای اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این مراسم، با اشاره به برگزاری جلسات منسجم از گسترش برنامه ریزی ها برای آموزش های لازم به داورها و موسسات و مراکز داوری خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول