اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تزریق واکسن کرونا به ۱۵ نفر از کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان

در مرحله نخست تزریق واکسن کروناویروس، ۱۵ نفر از کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان واکسینه شدند.

تزریق واکسن کرونا به ۱۵ نفر از کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرحله نخست تزریق واکسن کروناویروس هم‌زمان با سراسر کشور در بیمارستان کوثر سمنان برای گروه هدف مدنظر طبق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

در آیین آغاز تزریق واکسن کروناویروس در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در مرحله نخست در بیمارستان کوثر ۱۵ نفر از پرستاران، پزشکان و بهکاران و دانشجویان این بیمارستان با حضور نوید دانایی رئیس این دانشگاه، گوهری و جندقی معاونان درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسینه شدند و بقیه گروه هدف نیز در روزهای آینده واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در این زمینه گفت: هم‌زمان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اولویت‌بندی مشخص‌شده و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به‌طور هم‌زمان با سراسر کشور، واکسیناسیون کرونا برای کادر درمانی بیمارستان کوثر سمنان آغاز شد.

نوید دانایی ادامه داد: در مرحله بعدی کادر بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز واکسینه خواهند شد و بعد از کادر درمان به‌تدریج برای سایر گروه‌های هدف تعیین‌شده گسترش می‌یابد.

وی افزود: مسیر و مراحل کار توسط وزارت متبوع تعریف شده است و امیدوارم با تزریق این واکسن، همراهی بیشتر مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی جامعه و تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت، روزهای خوبی پیشروی ما باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول