اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حماسه غرورآفرین مردم سندرک در ۲۲بهمن+فیلم

رژه موتوری مردم بخش سندرک در ۲۲ بهمن و جشن تولد انقلاب زنده و پویای اسلامی ایران در آخرین سال و آخرین بهمن قرن حاضر با حضور آحاد مردم برگزار شد.

حماسه غرورآفرین مردم سندرک در ۲۲بهمن+فیلم

به گزارش خبرگزارى فارس از سندرک، رژه موتوری مردم بخش سندرک شهرستان میناب در ۲۲ بهمن و جشن تولد انقلاب زنده و پویای اسلامی ایران در آخرین سال و آخرین بهمن قرن حاضر با حضور آحاد مردم، بسیجیان، طلاب و روحانیون، کسبه و دانش آموزان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ادای احترام به ساحت گرامی و عزیز شهدای گمنام مدفون در شهر سندرک، سپس حرکت ستون خودرویی و موتوری از مکان گلزار شهدای گمنام و مرکز فرهنگی شهر و گذر از خیابان امام خمینی و نقطه تجمع و الحاق گروه‌ها در مدرسه ده کلاسه شهدای بانک مسکن و پردیس دانشگاه آزاد سندرک بود.

 

 

در حاشیه این برنامه مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک به تبیین نقش انقلاب اسلامی در پیروزی‌های پیش رو و نابودی دشمنان قسم خورده دین اسلام و ایران پرداخت و تصریح کرد: خداوند در سوره مبارکه فجر  وعده پیروزی حق بر باطل را صراحتا بیان فرمودند و شرط این پیروزی و موفقیت را استقامت در این راه پربجهت و پرفروغ دانست.

پایان‌بخش این مراسم اجرای گروه سرود کانون فرهنگی رزمندگان اسلام و اعلان قطعنامه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول