اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بهره برداری از چند پروژه در اندیمشک

به‌مناسبت دهه فجر پروژه های مختلف در اندیمشک بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شد.

بهره برداری از چند پروژه در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، به مناسبت دهه فجر پروژه های مختلف در اندیمشک با حضور جمعی از مسوولان بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در خصوص این پروژه ها توضیح داد: امروز در اندیمشک عملیات اجرایی مرکز آبزی پروری شمال خوزستان که بزرگترین مرکز است و انشاءالله با کارهایی که در دستور کار داریم همچون پایانه صادراتی، سردخانه ها و موارد اینچنینی این مجتمع تبدیل به یک شهرک آبزی پروری شود.
استاندار خوزستان افزود: انشاءالله در ۶ ماه آینده با کارها و هزینه‌هایی که صورت خواهد گرفت که اعتبارات آن را از محل صندوق توسعه و تبصره ۱۸ تامین کردیم امیدواریم ظرفیت تولید ماهیان سردابی را ۳ برابر کنیم.

شریعتی تصریح کرد: هم اکنون هزار و ۴۰۰ تن تولید ما در استان است و با مرکزی که در اندیمشک سرمایه‌گذاری کردیم ۲ هزار و ۶۰۰ تن به تولید ما افزوده می شود که کار بسیار ارزنده است و برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این طرح فرصت شغلی ایجاد میشود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین مرکز آموزشی و پرورشی شهر آزادی اندیمشک را به بهره‌برداری رساندیم که توسط آموزش و پرورش و با کمک اعتبارات وزارت نفت ساخته شده است.

شریعتی اظهار داشت: پس از آن مدرسه ۱۸ کلاسه میثاق در یکی مناطق کم‌برخوردار اندیمشک با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی آغاز عملیات اجرایی شد و امیدوارم این مدرسه که همه مقاطع تحصیلی را در بر دارد ظرف دو سال به بهره‌برداری برسد و دانش آموزان بتوانند از این مدرسه استفاده کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز همچنین هتل بزرگ اندیمشک که به صورت کامل باسازی شده و بخش‌هایی به آن افزوده شده است و توسعه داشته است و میراث فرهنگی و اداره کل کار در اجرای آن کمک کردند به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول