اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صعود جوانان فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر

تیم فوتسال جوانان فردوس قم با کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

صعود جوانان فردوس قم به مرحله نهایی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فردوس قم که برای رویارویی با حریفان حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور راهی اصفهان شده بود، در نهایت بعد از تیم میزبان در جایگاه دوم قرار گرفت و مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آورد.

تیم فوتسال فردوس قم در مسابقه نخست خود از لیگ برتر فوتسال جوانان کشور به مصاف سن‌ایچ ساوه رفت و با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را در هم کوبید، مسابقه‌ای که در آن گل‌های فردوس را علیرضا بابایی و حسین نصیری (۲ گل) به همراه آرمین برز و فردین قاسمی به ثمر رساندند.

مسابقه دوم فردوس قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور از گروه دوم مقدماتی برابر میزبان یعنی گیتی‌پسند اصفهان برگزار شد که با تساوی یک بر یک همراه بود، رقابت جذاب و حساسی که در آن آرمین برز برای تیم جوانان فردوس گلزنی کرد و خسرو ابراهیمی تک گل تیم گیتی‌پسند را ثمر رساند.

جوانان فردوس قم در سومین مسابقه خود به عنوان صدرنشین گروه به مصاف تیم جوانان چیپس کامل مشهد رفت و این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به نفع خود تمام کرد، رقابت مهمی که در آن برای فردوس حسن تاجر یدکی، فردین قاسمی، آرمین برز و غلامرضا ولی‌زاده گل زدند بدین‌ترتیب نماینده قم هفت امتیازی شد.

فوتسالیست‌های جوان فردوس در چهارمین رقابت این مرحله برابر تیم جوانان شهید سرخه‌ای شهرری قرار گرفتند و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در این مسابقه فردین قاسمی برای فردوس گلزنی کرد و با این نتیجه دومین تساوی نماینده فوتسال قم در مرحله گروهی بازی‌ها به ثبت رسید.

تیم آینده‌دار فردوس قم در پنجمین و آخرین مسابقه رو در روی تیم جوانان اتحاد خرم‌آباد صف‌آرایی کرد و این بازی نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید، در حالی که حسن تاجر یدکی دو گل برای فردوس قم زد تیم جوانان فردوس با دو برد، سه تساوی و کسب 9 امتیاز در مکان دوم جدول گروه دوم قرار گرفت و به همراه گیتی‌پسند 11 امتیازی به مرحله پایانی صعود کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول