اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌ها به توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی 22 بهمن/ سخنرانی اخیر آقا را به یاد بیاورید!

انتشار فیلم توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به رئیس‌جمهور، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی در پی داشت.

واکنش‌ها به توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی  22 بهمن/ سخنرانی اخیر آقا را به یاد بیاورید!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: انتشار فیلم توهین عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس‌جمهور، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی در پی داشت. این در حالی است که اخیرا رهبر معظم انقلاب بر رعایت ادب در جامعه و اهمیت آن تاکید کرده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ارتباط تصویری با مداحان اهل بیت علیهم السلام فرمودند: «ادب اسلامی را در جامعه بگسترانید. عزیزان من! یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متأسّفانه امروز با گسترش فضای مجازی بتدریج این ادب اسلامی دارد کم‌رنگ میشود. بدزبانی، بد‌گویی و مانند اینها بایستی در جامعه جمع بشود. امروز بعضی سعی میکنند یا بی‌توجّهی میکنند و این در جامعه، بخصوص در بعضی از رسانه‌ها -چه رسانه‌های صوتی، چه رسانه‌های تصویری- و بخصوص در فضای مجازی رو به گسترش است. شما بایستی در بیان خودتان، در شیوه‌ی کار خودتان، به نحوی عمل بکنید که گسترش این [بدزبانی و بدگویی] وجود نداشته باشد. مکتب ائمّه‌ (علیهم السّلام) و مکتب علوی و فاطمی از این چیزها مبرّا است.»

در ادامه برخی از واکنش‌های فعالان فضای مجازی از نظر می‌گذرد.

 

▪️ رفقای خوب انقلابی
عزیزانِ جان
شمایی که نسبت به مسائل جامعه و کشور انتقاد دارید
ما برای اعتراض به بسیاری از مسائل، دلائل قوی و محکم و راه‌حل‌های مستدل و اجرایی داریم
شما را به آن‌که می‌پرستید
بالله، بالله، بالله
#توهین نکنید
بی‌ادب نباشید
اون انتقاد بی‌ادبانه شما اثر معکوس داره

💬 FJ_TSA

 

▪️ اخیرا #رهبر انقلاب فرمودند که بدزبانی وتوهین نکنیم مشکلات کشور اعم ازتورم،بیکاری،سؤمدیریت، فساد واختلاس هیچکدام مجوزی برای زیرپا نهادن فرمایشات رهبری نیست اگر خودمان را پیرو خط رهبری میدانیم نسبت به #دولت نباید شعارهای توهین آمیز بدهیم ومتنهای #توهین آمیز درفضای مجازی منتشر کنیم

💬 جواد عمویی

 

▪️ #توهین آشکار به #رئیس_جمهور به هیچ عنوان قابل قبول نیست! بلکه یک حرکت بچگانه،نسنجیده ومخالف نظر #رهبری است.با اینکه مخالف دولتم امانپسندیدم.

💬 Sajjadsamimi
 

 

 
 
 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول