اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

نمکی: ایران تا سه ماه آینده صادر کننده واکسن کرونا می شود/بهره برداری از 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده

وزیر بهداشت از راه اندازی 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده در کشور خبر دادو گفت:دو تا سه ماه آینده ایران یکی از قطب های بسیار مهم واکسن کرونا در منطقه و صادر کننده این واکسن در جهان خواهد بود.

نمکی: ایران تا سه ماه آینده صادر کننده واکسن کرونا  می شود/بهره برداری از 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت سال آینده

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در مراسم بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور با اشاره به وضعیت کرونا، بیان داشت:در این باتلاق سهمگین کرونا توانستیم حداقل 2500 تخت آی سی یو و صدها تخت در کشور راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم هیچ بیماری پشت در بیمارستان سرگردان نباشد، گفت: تولیدات بسیار زیادی در عرصه دارو و تجهیزات پزشکی داشته ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه در ایجاد مراکز درمانی متعدد در کشور، خاطرنشان کرد: امسال به عنوان اولین سال قبل و بعد ازانقلاب 11 هزار تخت بیمارستانی تا اردیبهشت می‌افزاییم و تعداد زیادی خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت هم به بهره برداری می‌رسد.

نمکی با بیان اینکه شهرهای قدس،ملارد، شهریار و اسلامشهر حتی یک تخت بیمارستانی نیز نداشتند، تصریح کرد: تا آخر سالجاری حدود 2 هزار تخت در حاشیه تهران راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در هر هفته در نقاط مختلف کشور، ابراز داشت: 1400 پروژه بهداشتی و درمانی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه خواهد شد و یکی از صادر کنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول